|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
| Se resultatene: Hvor mange mailkontoer har du? | |||
| Jeg har ingen mailkonto |
|
0 | 0% |
| 1 |
|
6 | 4,41% |
| 2 |
|
48 | 35,29% |
| 3 |
|
37 | 27,21% |
| 4 |
|
18 | 13,24% |
| 5 |
|
10 | 7,35% |
| 6 |
|
8 | 5,88% |
| 7 |
|
3 | 2,21% |
| 8 |
|
3 | 2,21% |
| 9 |
|
0 | 0% |
| 10 |
|
0 | 0% |
| Over 10 |
|
3 | 2,21% |
| Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvor mange mailkontoer har du?Jeg begynner å bli tullete av alle mailkontoene mine. Har gmail, hotmail, skolemail og jobbmail. Noen vil sikkert si at det ikke er mange med 4 mailer, men jeg synes det er pesete å sjekke alle støtt og stadig.
|
|
|
#3 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Gmail, hotmail, jobbmail og en jobbmail til. Bruker den på samme måte som deg, sånn omtrent. Hotmailen sjekkes nesten aldri, de andre brukes aktivt daglig.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Fire. To gmail-kontoer, skolemail og jobbmail. Tre av fire blir sluset inn i samme mailprogram, så det er ikke spesielt tidkrevende å holde seg oppdatert. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Blondie: Jeg sjekket min hotmail nå, og den ble registrert October 27, 1997. Den består av fornavnetmitt@hotmail.com, så jeg vil nødig gi slipp på den.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Jeg har en hotmailkonto som jeg har hatt i årevis til privatbruk. Jeg har også jobbmail.
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?
Hmm, det hørtes jo enkelt og greit ut. Kan man videresende hotmail? Jeg får det til med gmail.
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Jeg har fornavnogetternavn@hotmail.com. Da kan jeg nemlig si at mailadressen min er "navnet-helt uten dått".
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Jeg har fire, men bruker i praksis bare to (jobbmail og gmail). De to andre er gamle kontoer fra studietiden, og det eneste jeg får inn på dem er automatisk oppdateringsmail angående ting jeg en gang har meldt meg på, og som jeg ikke er interessert nok i til at jeg har byttet adresse der.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Å, det glemte jeg. Jeg har en kokosbollemail på et annet forum. Den bruker jeg virkelig aldri.
|
|
|
#11 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Tre. Jobbmail, hotmail og Yahoo. Bruker stort sett hotten. I tillegg til jobbmailen, da. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Det vet jeg ikke, synes det var vanskelig å finne informasjon på sidene til hotmail. Men du kan i hvert fall videresende all mailen til gmailen din, og sende mail derfra videre til epostprogrammet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Tre. En hotmail-konto som brukes daglig, en jobbkonto og en gammel frisurf-konto som brukes en sjelden gang.
|
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?I hvert fall 4.
|
|
|
#16 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Hotmail og vanlig mail. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Tre; en gammel hotmail jeg bruker på MSN, min vanlige og den jeg bruker til bestilling mm. av ting jeg strikker og syr.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Jeg har fire som er i bruk. En hotmail, en g-mail, en online-konto og jobbmail.
|
|
|
#20 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvor mange mailkontoer har du?Jeg har tre. |
|
|
|
![]() |