|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 21-02-18 kl 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
![]() Sv: Det er ikke bare FRP som har råtne epler i politikerkurvenJeg tror at det finnes gode og dårlige epler i alle partier jeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Det er ikke bare FRP som har råtne epler i politikerkurvenJeg tror ikke det er noen forskjell på hvor mange overgripere det befinner seg i Frp enn SV. Hvis noen tolker mine innlegg dithen føler jeg meg kraftig misforstått. Dette ligger på et litt annet plan. Det er vel rimelig bred politisk enighet om at overgrep mot barn er ulovlig og straffbart, fra ytterste høyre til ytterste venstre. For øvrig tror jeg ikke det blir mer oppmerksomhet rundt en Frp-politiker forgriper seg på et barn enn om en Ap-politiker gjør det. Når det gjelder rasisme, fyll og smugling er det mulig det stiller seg annerledes.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 13-03-09 kl 23:27. Årsak: Leifer |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Det er ikke bare FRP som har råtne epler i politikerkurven
Der synes jeg det er litt forskjell. For når det gjelder FrP blir det offentlig skittentøyvask de fleste gangene synes jeg. Det er på en måte litt greit. |
![]() |
![]() |
|
|