|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sms fra zepplifeJeg mottok en sms fra zepplife
|
|
|
#3 |
|
trøtt
|
Sv: Sms fra zepplifeDette har jeg lest noe om nå nylig (husker ikke om det var akkurat disse aktørene, men noe ala) og det er noe svindelgreier med overprising av sms eller noe. Jeg skal ta et kjapt søk og se om jeg finner det igjen.
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Sms fra zepplifeSiste nyhet innen mobilsvindel: du svarer på meldingen, og den SMS-en du sender koster 30/50/100 kroner. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
trøtt
|
Sv: Sms fra zepplifeHer:
|
|
|
#6 |
|
sporadisk
Sv: Sms fra zepplifeDet er ingen som har hatt mitt nummer bortsett fra min mormor, og det var 11 år siden. Jeg har tidligere tatt kontakt med "bakmannen" da jeg ble belastet 10,- for å ha mottatt en sms. Da sa han at noen måtte ha lånt telefonen min eller registrert mitt nummer en plass. Men man kan da ikke bare registrere telefonnumre rundt omkring og så blir telefonnummeret belastet. Man må jo bekrefte slike tjenester? Uansett...jeg svarer aldri på slike sms, men det frister å ringe "Erling" selv, sende ham plagsomme sms eller andre ting *hevnsyk*
|
|
|
#7 |
|
sporadisk
Sv: Sms fra zepplifeSjekket telefonregninga, og telenor har tilbakebetalt de 5 kronene for den lagersalgnorge.com meldingen
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sms fra zepplifeDet der var på TV2 hjelper deg nå nettopp: http://www.tv2underholdning.no/hjelp...cle2620657.ece
|
![]() |
|
|