Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi trenger nytt kaffe-servise

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 16:37   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi trenger nytt kaffe-servise

Vi har igjen 6 kopper fra settet vi har, og det er egentlig litt utdatert.

Vi har en moderne stil, med mye svart og hvitt. Har mest lyst på et hvitt, moderne sett, men svart/hvit eller svart går også an.

Noen som har sett noe fint i det siste? Jeg er passe lei av å lete selv.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 16:43   #2
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi trenger nytt kaffe-servise

Jeg liker Rosendahl Grand Cru. Enkelt og stilrent. Og så får du all verdens annet i samme serien, alt fra glass til kniver, krydderkverner, salatboller etc.

http://www.rosendahl-design.no/Default.aspx?ID=1504

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 18:28   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger nytt kaffe-servise

Vi har tid fra porsgrund og er veldig fornøyd med det

Ellers er jeg veldig fan av Ittala da, men det har jeg ikke spart på annet enn i glass... Blir litt mer hverdags de servisene syns jeg.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 18:30   #4
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger nytt kaffe-servise

Ja, så har man Wik og Walsøe. http://www.wik-walsoe.no/index.php
Men det blir vel egentlig litt til hverdags det også med krus...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 18:58   #5
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi trenger nytt kaffe-servise

Takk for svar!

Jeg likte både det molo viste til, og Link fra Porsgrund. Får vurdere litt fram og tilbake, og kanskje mannen har noen formeninger. Det er kun han som drikker kaffe i dette huset.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 22:15   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger nytt kaffe-servise

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Jeg liker Rosendahl Grand Cru. Enkelt og stilrent. Og så får du all verdens annet i samme serien, alt fra glass til kniver, krydderkverner, salatboller etc.

http://www.rosendahl-design.no/Default.aspx?ID=1504

Dette liker jeg også Har middagsserviset og samler nå på kaffeserviset.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no