Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liten undersøkelse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 19:58   #1
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Spørsmål

Liten undersøkelse

Vannkran på kjøkkenet.

Jeg trenger forslag til forbedringer ved armatur på kjøkken.
Ikke sett begrensninger til hva som "går ann" men fortell meg hva du savner, kunne ønske deg, etc..

Jeg trenger info for utforming av et vannbesparende design.
Hva tror du kan gjøres for å spare vann?
Hvilke områder sløser du med vann?
Ideer til hva som kan fungere?

Takk!!

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 21:04   #2
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liten undersøkelse

Mener du som i blandebatteri??

Vi byttet nemlig det på kjøkkenet for et par år siden.
Jeg ville ha et man kunne trekke ut sånn at det var lettere å fylle bøtter, store kjeler, osv.
På dette blandebatteriet er det også en slags dusjfunksjon som jeg tenkte var fin til eks å vaske grønnsaker og sånt.
Problemet er at vi har så bra trykk i vannet at jeg blir minst like våt som grønnsakene …

Gammel 17-03-09, 21:09   #3
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Mener du som i blandebatteri??

Vi byttet nemlig det på kjøkkenet for et par år siden.
Jeg ville ha et man kunne trekke ut sånn at det var lettere å fylle bøtter, store kjeler, osv.
På dette blandebatteriet er det også en slags dusjfunksjon som jeg tenkte var fin til eks å vaske grønnsaker og sånt.
Problemet er at vi har så bra trykk i vannet at jeg blir minst like våt som grønnsakene …

Haha, syns jeg ser det..!!!!

Men, ja, mener blandebatteri!

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 21:12   #4
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For ikke å nevne første gangen jeg brukte det!!
Skulle bare titte litt nærme (litt dårlig lys over vasken …) og SPLÆSJ!!
Søkk våt i hele ansiktet og håret og alt!!!

Gammel 18-03-09, 09:16   #5
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal ha armatur med innebygd kullsyretilkobling, sånn at jeg kan tappe boblevann akkurat når det passer meg. Høy tut, sånn at flasker, kjeler og langpanner kommer under uten problemer. Uttrekk kan være en løsning, men vi har hatt det før og brukte det aldri.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.