Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

På tide å bli engstelige?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-06, 12:40   #1
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

På tide å bli engstelige?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164956

Grunnen til at i hvert fall jeg blir ganske engstelig nå er at jeg hørte et anslag for ikke så veldig lenge siden om hvor mye havoverflaten ville stige hvis absolutt all is på jorden smeltet. Tør ikke gjengi tallet her, i tilfelle jeg har hørt feil. Men skulle vel tro at hvis all isen på Nordpolen smelter, så er vi godt på vei til å få isfri klode?! Akkurat nå kunne jeg ønske jeg visste mer om forskjellene på Syd- og Nordpolen, spesielt når det gjelder mengde is og smeltetempo. Noen spesielt interesserte her som har litt god peiling? Eller er det noen som har tanker om oppslaget?
Nå skal jeg på Lidl og se om jeg finner sukkerfritt syltetøy. Håper å komme hjem til en spennende "samtale".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.