Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Utrolig kjekt med sentervask

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-09, 18:53   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Utrolig kjekt med sentervask

Nå som det er så mildt og fint ute passet jeg på nå og fikk bilen vasket. Endelig har vi også ren bil.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 19:06   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utrolig kjekt med sentervask.

Husker du hva det heter - jeg har tenkt mange ganger på å få det gjort på Strømmen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 20:22   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utrolig kjekt med sentervask.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Husker du hva det heter - jeg har tenkt mange ganger på å få det gjort på Strømmen.

Det var kun utvendig da det var det som var mest kittent og det var en pakke på 250,-. Og det var på Strømmen Storsenter jeg gjorde det.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 20:23   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utrolig kjekt med sentervask

Når vi er innom har de aldri tid, så vi vasker heller på den rett utenfor senteret. Drittlei av å kjøre bomtur gang på gang.

200,- for innvendig og utvendig, mannens bil ble så ren og pen atte.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 20:26   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utrolig kjekt med sentervask

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Når vi er innom har de aldri tid, så vi vasker heller på den rett utenfor senteret. Drittlei av å kjøre bomtur gang på gang.

200,- for innvendig og utvendig, mannens bil ble så ren og pen atte.

Rett utenfor senteret? Hvor ligger den da?

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 20:27   #6
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utrolig kjekt med sentervask

Gid skulle ønske vi hadde sånt her.
Bilen min er så møkkete at det er flaut. Både inni og utenpå.
Her vasker de hele greia for 200 kroner, rett oppi gata. Men jeg må stå ute og vente, og det har vært altfor kaldt.
Kanskje på tide å få det unnagjort nå som sola skinner.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 21:42   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utrolig kjekt med sentervask

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Rett utenfor senteret? Hvor ligger den da?

Så ikke spørsmålet ditt før nå.

Den ligger bak senteret, går du ut der hvor posten er og tvers over parkeringen kan du gå over en gangbro til et industrifelt. Da ligger det på høyresiden.
Kommer du kjørende fra broen over toglinja tar du til høyre som vanlig mot senteret og så første til venstre før rundkjøringa.

De er 50 kroner billigere og, for på senteret har de visst satt opp prisen til 250 for innvendig og utvendig.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 22:02   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utrolig kjekt med sentervask.

Jeg har gjort det på Strømmen i 3 etg på senteret, elendig syns jeg.
"Helgedager" flere steder og ikke rengjort på de stedene vi ble enige om. Avslag i pris? Nope.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 22:03   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utrolig kjekt med sentervask

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Rett utenfor senteret? Hvor ligger den da?

Ligger der hvor de fikser togene.
Skal prøve de nå for rå få den vår ren

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 00:19   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utrolig kjekt med sentervask

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ligger der hvor de fikser togene.
Skal prøve de nå for rå få den vår ren

Takk da vet jeg det. Får vel prøve der neste gang. De siste gangene har vi prioritert utvendig vask men ser det begynner å trenge en innvendig vask snart også.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no