|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() En rød liten sykkelI dag lå det en rød liten offroadsykkel slengt over gjerdet i hagen vår. Sikkert noen som har stjålet den i natt, og kastet den fra seg her. Vet ikke om den er dyr, men den er av det aller minste slaget. Kan tenke meg at en liten gutt eller jente er skikkelig lei seg nå |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: En rød liten sykkelLever den hos politiet. Eventuelt ta bilde av den først og heng ut lapp på butikken noen dager før du leverer den til politiet. |
![]() |
#3 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: En rød liten sykkelHar ikke Falck et sånt sykkelregister?
#4 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: En rød liten sykkelVille ha hengt opp lapp.. Sist redigert av Honda : 12-12-06 kl 16:40. |
![]() |
![]() |
#5 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: En rød liten sykkel
Ja, det var det jeg mente. Det er jo nesten det en ny sykkel koster. Jeg henger opp noen lapper når jeg går tur med hunden i kveld. |
![]() |
![]() |
#6 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: En rød liten sykkelOm ikke det fører frem så er det vel bare å levere den til politiet? |
![]() |
![]() |
|
|