|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Svømmekurs Oslo - 5 åringNoen her som kan anbefale gode svømmekurs til barn i 5 års alderen i Oslo? Har lyst til å melde på jenten min på 5.5 år på et svømmekurs før sommeren. Hun er veldig glad i vann og i å bade men kan ikke svømme enda. Håper å få det til i løpet av sommeren men hadde sikkert vært fint med et svømmekurs på forhånd ... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Svømmekurs Oslo - 5 åringNabojenta (5 år i januar) skal visst begynne på svømmekurs på Furuset svømmehall. Usikker på hvem som arrangerer det. Det går visst over åtte ganger etter det jeg skjønte. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Svømmekurs Oslo - 5 åringHer hos oss er det svømmeklubben som arrangerer svømmekurs. Lillemor som fylte 5 år i november har begynt på påbygningskurs nå. Se her:
|
|
|
#4 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Svømmekurs Oslo - 5 åringJeg slår et slag for Norges Livredningsselskap:
|
|
|
#5 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Svømmekurs Oslo - 5 åringSjekk Lambertseter svømmeklubb. De har et bredt kurstilbud.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Svømmekurs Oslo - 5 åringJeg hadde valgt kurs fra en av svømmeklubbene. De har veldig gode kurs og nettverket rundt klubbene er supert. Kanskje det til og med blir en svømmer av den unge håpefulle. |
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Svømmekurs Oslo - 5 åringHei |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Svømmekurs Oslo - 5 åringHjemmeside: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Svømmekurs Oslo - 5 åringDen beste svømmeskolen er nok Oslo Idrettslag. Her er internettsiden: |
|
|
|
![]() |
|
|