Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en babygym

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-09, 11:06   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Anbefal meg en babygym

Gammel 22-03-09, 11:21   #2
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en babygym

Vi har en fancy Fischer-Price-greie og en enkel IKEA-sak i tre til fjorten kroner eller noe. Det er definitivt den siste som har vært mest populær her i huset hos alle tre barna!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:24   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en sånn sammenleggbar greie fra Ikea, den har fungert veldig bra.

Den kosta vel et par hundre. Ser den ikke på nett nå men. Den er rund, med kant rundt, og så en bue med leker over.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:25   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Holder en knapp på IKEA sin jeg og. Vi hadde en eldre versjon enn den som er på nett der nå.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:29   #5
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Denne, til 195 kr?

Gammel 22-03-09, 11:31   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hatt den veldig fancy og dyre fra Fisher Price som jeg kjøpte til sistemann. Måtte jo ha en unnskyldning til å kjøpe noe da også. Men den er helt super. Brukes først som babygym. Det er lyd og lys på den, men det kan skrus av om en ikke vil ha det på til enhver tid. Den spiller enten når en trykker på tastene eller hvis en rører på lekene. Den kan også bygges om til keyboard en kan stå ved og som gyngehest når ungen blir litt større.

Vi trenger ikke vår lenger om du er intressert. Har langt det ut på markedsplassen. http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=60457 Den er bare helt super og er veldig fornøyd med den. Lillebror synes egentlig det er veldig stas med den ennå til tider.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:37   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har vi:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:38   #8
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Kjære vene, for en nypris det var på den, Elisabet! Men fancy var den.

Hva skal du ha for din, med frakt?

(Ser at alt selges for 500. *treg* Men hva blir frakt?)

Gammel 22-03-09, 11:45   #9
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Kjære vene, for en nypris det var på den, Elisabet! Men fancy var den.

Hva skal du ha for din, med frakt?

(Ser at alt selges for 500. *treg* Men hva blir frakt?)

Vi kan dele frakta for Norgespakke i tilfelle siden det er deg. Skulle gjerne hatt det litt raskt ut av stua nå. Er ikke frakt for Norgespakke nå ca. 130 kroner? Har du noen av de andre lekene fra før? De er helt supre de også. Babygymmen er like fin som ny enda den er mye brukt av lillebror, så det er tydelig av det er kvalitet som holder fra Fisher Price. Alt det andre er også Ficher Price.

Gammel 22-03-09, 11:49   #10
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg har hatt ballsaken tidligere, men nå har vi ingenting. Skulle jo liksom ikke ha nr 4.

Sender du meg pm?

Gammel 22-03-09, 11:52   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Jeg har hatt ballsaken tidligere, men nå har vi ingenting. Skulle jo liksom ikke ha nr 4.

Sender du meg pm?

Men da kjenner du i alle fall til lekene fra tidligere. En liten bonus er ikke så lett og regne med bestandig.

Gammel 22-03-09, 13:02   #12
Noras mamma
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Noras mamma er litt kul
Standard

Vi har en babygym fra Tiny Love er kjempe fornøyd med den

Gammel 22-03-09, 14:26   #13
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Vi hadde en fra tiny love til lillesøster . Den hadde både lys . lyd , farger og ulike stofftyper . Lekene kan i tilegg byttes ut . Og matten er lett plostert slik at barnet ikke trenger å ligge rett på gulvet .Kan anbefalles .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 15:20   #14
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Vi hadde en fra tiny love til lillesøster . Den hadde både lys . lyd , farger og ulike stofftyper . Lekene kan i tilegg byttes ut . Og matten er lett plostert slik at barnet ikke trenger å ligge rett på gulvet .Kan anbefalles .

Denne har vi også. Vel anvendte kroner med tanke på bruken her i huset iallefall.

Gammel 22-03-09, 16:40   #15
Noras mamma
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Noras mamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Denne har vi og. Er kjempe fornøyd med den

Gammel 22-03-09, 16:51   #16
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har også den fra Tinylove, selger den billig også ... Ta kontakt hvis du er interessert.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 18:17   #17
Lenemor82
Aktiv

Lenemor82 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
Lenemor82 er litt kul
Standard

Har også en fra Tiny Love. Snuppa var veldig begeistret for den!

Gammel 22-03-09, 18:35   #18
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har denne (og har tenkt å selge den nå):

http://www.leika.no/lek_laering/baby...96&group_id=79

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.