|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Iiiik, hjelp til håretJada, så har jeg driti på draget.
![]() |
#2 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Iiiik, hjelp til håretVært der. gjort det
![]() |
#3 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Iiiik, hjelp til håretÅh sånn avfarging er gøy!
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Iiiik, hjelp til håretHehe, det har jeg også gjort en gang. Ble helt orange. Og når den første flauheten hadde gått over og jeg hadde vist meg ute slik når jeg skulle til butikken og høre hva jeg skulle gjøre, så fant jeg ut at jeg hadde jammen meg lyst til å gå slik en stund.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Iiiik, hjelp til håretJeg bleket (ikke avfargning, men poly blonde) håret tre ganger på 2 dager, og det gjør jeg ikke igjen, for å si det sånn. Måtte klippe av 10 cm superslitt hår, mistet masse hår og måtte ta hårkur hver dag ut flere uker for å bli noenlunde bra. Jeg farget en ren blond farge oppå det blekede håret, og det ble greit.
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Iiiik, hjelp til håret
Ja, jeg har egentlig gitt opp å rote med ting selv.
![]() |
#9 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Iiiik, hjelp til håret
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Iiiik, hjelp til håretJeg har tatt avfarging hos frisøren og også DE sa at mitt hår (som hadde vært farget mørk brun i godt over ett år med hjemmefarge) kom til å bli ganske oransje med avfarging, da den rett og slett ikke tok fargen med rødpigmenter. (dette er forøvrig over 10 år siden, så ting har sikkert forandret seg) - Etter å ha tatt avfarging, valgte frisøren å bleike det + sette inn striper med farge. Det så ganske OK ut, men håret mitt kjentes som gele i våt tilstand og gummi i tørr.
![]() |
|
|