Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Iiiik, hjelp til håret

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-09, 21:35   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Iiiik, hjelp til håret

Jada, så har jeg driti på draget.
Jeg har en stund nå vært mørk i håret, er lei og ville få det lysere, men uten hell.
Så jeg har tatt avfarging i håret Som jeg ser ut!
Kjøpte med en farge til å ta etterpå, men nå ser jeg ikke ut i måneskinn.
Jeg har gulorange hår.
Tenker å kjøpe en lys brun hårfarge på vei hjem fra jobb i morra, må bruke skaut så lenge, men vil det ta farge tror dere?

Flere med samme "gode" avfargings erfaringer der ute tro?

Gammel 25-03-09, 21:39   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Iiiik, hjelp til håret

Vært der. gjort det

Lykke til
Jeg ente med å dra på butikken å kjøpe nesten helt svart en gang :urk:

Når jeg var 18-19 hadde jeg i av faring å skulle farge dte lyst. men ble så kult av avfargingen at jeg gikk sånn en hel helg
lyst innerst i hodebunnen og oransj ytterst. sånn halve håret lyst og halve oransj

Gammel 25-03-09, 22:15   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh sånn avfarging er gøy!
Hvis man har kort hår vel og merke. Da kan man forsvare at det skulle bli slik.
Jeg gikk fra blåsvart til orange til pissegult til hvitt på en 2-3 ukers tid. Hodebunnen likte det ikke noe særlig, men håret var kult.

Hvis målet er å få håret lyst så bør du i alle fall styre unna farger med røde pigmenter i. Farger kan og bli ganske rare når man tar dem i bleket hår, og de sitter ikke like bra.

Gammel 25-03-09, 22:21   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, det har jeg også gjort en gang. Ble helt orange. Og når den første flauheten hadde gått over og jeg hadde vist meg ute slik når jeg skulle til butikken og høre hva jeg skulle gjøre, så fant jeg ut at jeg hadde jammen meg lyst til å gå slik en stund.

Etter noen uker mener jeg å huske at jeg tok en avfarging til, og så en askeblond farge som tok det gule til slutt.

Gammel 25-03-09, 22:24   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bleket (ikke avfargning, men poly blonde) håret tre ganger på 2 dager, og det gjør jeg ikke igjen, for å si det sånn. Måtte klippe av 10 cm superslitt hår, mistet masse hår og måtte ta hårkur hver dag ut flere uker for å bli noenlunde bra. Jeg farget en ren blond farge oppå det blekede håret, og det ble greit.

Konklusjon: Fargen ble grei, men håret ble knallslitt. Jeg skal ikke farge håret mørkt igjen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 22:26   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det husker jeg også. Håret ble sinsykt slitt.

Gammel 25-03-09, 22:27   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg visste det er en grunn til at jeg går til frisøren.

Lykke til!

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 22:28   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg visste det er en grunn til at jeg går til frisøren.

Lykke til!

Ja, jeg har egentlig gitt opp å rote med ting selv. (Men jammen meg kom jeg ut fra frisøren med grønt hår en gang også. Til og med etter de hadde forsøkt å fikse det opp. )

Gammel 26-03-09, 07:41   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jammen godt det ikke bare jegsom har opplevd det.
Skal få kjøpt en farge i kveld UTEN rødpigmenter, takk for det tipset, så blir det fargings.
Heretter, frisøren!

Gammel 26-03-09, 07:51   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tatt avfarging hos frisøren og også DE sa at mitt hår (som hadde vært farget mørk brun i godt over ett år med hjemmefarge) kom til å bli ganske oransje med avfarging, da den rett og slett ikke tok fargen med rødpigmenter. (dette er forøvrig over 10 år siden, så ting har sikkert forandret seg) - Etter å ha tatt avfarging, valgte frisøren å bleike det + sette inn striper med farge. Det så ganske OK ut, men håret mitt kjentes som gele i våt tilstand og gummi i tørr.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.