Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Man vet man er for mye på FP når ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 16:30   #1
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Man vet man er for mye på FP når ...

man sitter i bilen og hører " all along the watchtower" og tenker hva var det han het nå igjen og kommer ut med alfacharlie

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 16:34   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Man vet man er for mye på FP når...

Jeg vil si det er et tegn på at man er her passe mye.
Går ikke an å være for mye på FP vel? :forumslave:

Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 16:35   #3
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller når man begynner å etterligne smiletryner.

Gammel 27-03-09, 16:37   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Etterligne smiletryner? Som i at man skriver sms med :insert passende kode for egnet smiletryne: ?

Er da ingen som gjør sånt, da er man avhengig.

Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 16:50   #5
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Etterligne smiletryner? Som i at man skriver sms med :insert passende kode for egnet smiletryne: ?

Ja, eller står og knegger for seg selv i køen på butikken. Evt setter opp et -fjes.

Gammel 27-03-09, 16:58   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Ja, eller står og knegger for seg selv i køen på butikken. Evt setter opp et -fjes.

Næh - det gjør jeg så sjelden at det gjelds ikke.

Men det hender at jeg har byttet ut krigsropet mitt (Towanda!) med WWED og prøver å være smart. Men det er bare fordi det er så fornuftig.

Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 17:12   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knegger til stadighet jeg. Og klasker panne og dåner ...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 17:12   #8
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Eller drømmer at en agurk tar blomsten til en hval.

Gammel 27-03-09, 17:13   #9
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 27-03-09, 17:24   #10
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:kremt:

Jeg prater aldri med hele kroppen, eller etterligner smileys. :jug:

Gammel 27-03-09, 17:56   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man vet man er for mye på FP når ...

Mer sånn, ja.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Knegger til stadighet jeg. Og klasker panne og dåner ...

Gammel 29-03-09, 22:50   #12
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Når man drømmer i forumformat.

Gammel 29-03-09, 22:53   #13
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Når man drømmer i forumformat.

Eller det kan tyde på at man er nerd

Gammel 29-03-09, 23:44   #14
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Eller det kan tyde på at man er nerd

Eller det.

Det er merkelig å drømme i forumformat, diskusjoner blir rare.

Gammel 30-03-09, 01:07   #15
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg knegger til stadighet. Skulle egentlig ønske jeg kunne hatt ett smilyfjes tilgjengelig over hodet mitt slik det ble helt riktig.

Gammel 30-03-09, 07:50   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Jeg knegger til stadighet. Skulle egentlig ønske jeg kunne hatt ett smilyfjes tilgjengelig over hodet mitt slik det ble helt riktig.

En liten skriveleif i navnet mitt, men ellers:

Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 08:53   #17
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når man ikke klarer å diskutere med mannen sin, som verken tar sarkasmen eller skjønner hva betyr...

Gammel 30-03-09, 09:02   #18
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg både råller, dåner, knegger og gaaher.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 09:03   #19
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Noen ganger rålller jeg verbalt. Det vil si jeg sier "råll" om noen sier nor teit.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 11:25   #20
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Noen ganger rålller jeg verbalt. Det vil si jeg sier "råll" om noen sier nor teit.

Det har jeg og gjort, ved mer enn en anledning.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.