Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg har vasket kjøleskapet i dag!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 19:57   #1
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg har vasket kjøleskapet i dag!

..og jeg har kastet alt av gammel mat (det var ikke lite ) og sortert all emballasjen omhyggelig. Nå sitter jeg selvtilfreds og tenker at jeg egentlig er litt av et koneemne.

Er forresten litt svimmel etter å ha pustet inn store menger salmiakk.. På den andre siden: Det er jo freddan!

Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 20:00   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har vasket kjøleskapet i dag!

Well done!

Gammel 27-03-09, 20:02   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bravo! Det er noe sånt jeg gjør sånn ca hvert 4. år! Men det er ikke så lenge siden sist, og selv om det er gørra kjedelig mens man holder på, så er det så deilig med et flunkende, skinnende rent kjøleskap etterpå - med all verdens av plass!

Gammel 29-03-09, 15:19   #4
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Hmm, vask av kjøleskap ja... Det burde vel strengt tatt blitt gjort her også. Jeg antar jeg ikke er et like godt koneemne. :lat:

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 15:21   #5
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk vasket vårt i dag.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 17:03   #6
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg har faktisk vasket vårt i dag.

På en søndag!

Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 17:35   #7
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det flere flinke koneemner.

Jeg har ikke vasket kjøleskapet. :deler:

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 21:42   #8
Noras mamma
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Noras mamma er litt kul
Standard

Flinke dere er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.