|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
8 års bryllupsdag - gavehjelp?Dette er vel første gang jeg husker bryllupsdagen vår. Den sammenfaller med min bursdag og svigerfamilen kommer på middag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 8 års bryllupsdag - gavehjelp?God vin eller Champagne som dere kan nyte sammen.
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: 8 års bryllupsdag - gavehjelp?Er det første gang du husker bryllupsdagen når den har samme dato som bursdagen din?!
|
|
|
#4 |
|
Viser tenner
|
Sv: 8 års bryllupsdag - gavehjelp?Jeg tenker som de andre; noe koselig dere kan gjøre sammen. Kino, konsert, teater, resturant, kjæresteweekend eller bare et deilig måltid hjemme med god drikke - alt etter hvilke barnevaktmuligheter dere har.
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Sv: 8 års bryllupsdag - gavehjelp?Jeg ville satt stor pris på en dag/kveld hvor jeg slapp å lage middag, at gubben selv ordnet barnevakt og en kveld med middag og show/teater eller kino...
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Hvor: Barteby
Sv: 8 års bryllupsdag - gavehjelp?Vel, jeg tenkte tanken i år, men det forsvant ut igjenn gitt. Litt mye pes. Rart å feire bursdag med bare svigerfamilie og besøke sin egen mamma på kirkegården. Det er jo hennes dag også. |
|
|
|
![]() |
|
|