|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Har noen prøvd billige vinterdresserEtter flere år med mange dresser i forholdsvis dyr prisklasse har jeg nå sett meg lei på dårlig kvalitet. Nå har vi en aktiv 6 åring som sliter det meste. Og jeg har funnet ut at nå gir jeg opp å kjøpe dyrt. Må vi ha to til tre dresser pr år og 4 regnbukser ja da ønsker jeg heller å kjøpe billig. er det noen som har et billigmerke å anbefale? Da tenker jeg rundt 500kr. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserJeg anbefaler mer enn gjerne det settet du får kjøpt hos Sportsmann. Det er dress, regntøy, fleece-sett og et par ting til.
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserJeg har vært veldig fornøyd med dressene fra Bogerud. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tatt på
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserNameIt-dressen til jentungen har holdt henne varm i hele vinter. Nå har det ikke vært så mye snø og de kaldeste dagene har hun ikke vært ute og ikke er hun så gammel heller.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresser
Jeg er også kjempe fornøyd med barnehagesettet fra sportsmann |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserVi har Reflexdress til Hannah i år, den koster 499 kr. Vi er superfornøyde, og har fått masse skryt av barnehagen for at den er veldig tett.
|
|
|
#8 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserVi har Reflexdress til størstesøster, og er like fornøyd med den som Monstertroll- og Rampetrolldressen.
|
|
|
#9 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserMinsten fikk en dress fra Europris til kr 299,- eller kr 399,-:grubler: og den har vært helt grei. Ikke Reima kvalitet akkurat, men har vært varm på det kaldeste, og ganske tørr på det våteste. Men den skulle nok vært impregnert!!
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserVi har hatt Boca, varm og fin med avtagbart fôr, men litt tung.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 31-03-09 kl 18:51. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserMalins første vinterdress var en bevernylondress med uttakbart for fra Obs. Husker ikke merkenavnet. Den holdt to vintre, og en siste vår (uten for) før den ble for liten. Den er litt slitt i rompa etter aking, men ikke så mye at det har noe å si i bruk.
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserSynes NameIt dressen til lillegull er helt fin. Har hverken blitt våt eller kald i den.
|
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserVi har hatt dress fra Skogstad noen sesonger nå, og de har fungert kjempebra. Relativt ofte i vaskemaskinen har de også vært. Den siste har holdt to sesonger, og det tror jeg jammen den forrige gjorde også.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserJeg har brukt dressene de selger på Smart Club i et par år nå, og har ikke hatt noe problem med dem. De holder vesla varm (hun har vært ute hele dagen i hele vinter i naturbarnehage), tørr og komfortabel og fòret er avtagbart. De selger årets modeller til 150 kroner nå, ellers ligger de på 399 kroner, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserJeg tar imot slike tips med takk. Vi har tidligere bare kjøpt reima. Jeg synes den egner seg ypperlig til helt små barn, men snuppa har slitt veldig på sin dress i år. Så mye at jeg ikke er sikker på om knerten kan arve den.
|
|
|
|
#18 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserNå er jo tida for å gjøre kupp på merkevarene, da!
|
![]() |
|
|