|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Ja, for dere vet vel hvilken dag det er i morgen? Best å være skikkelig skeptisk i morgen.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!De få gangene jeg har planlagt en spøk selv, så begynner jeg bare å le når jeg skal sette i gang med planen, så det funker ikke.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg har en stygg følelse at mamma kommer til å bli lurt sånn ca en million og femti ganger av typen "se der, mamma! Aprilsnarr!" i morgen.
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!1 april i dag ja.
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Da får vi se hva som skjer da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!To år siden den legendariske 1. april på FP. Den beste aprilspøken noen sinne. |
![]() |
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Vesla lurte meg i morges:
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg lar meg garantert lure iløpet av dagen.
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg går på alt og blir garantert lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Husker godt jeg serverte en "jeg er gravid" spøk på NM, hehe.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Drømmeprinsen driver med aksjer og hoppet nettopp i stolen over at statoil skal satse 10 milliarder på vindkraft. |
![]() |
![]() |
#15 |
Stiv
|
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg hadde glemt hele datoen, helt til jeg hørte på lokalnyhetene at Hordaland skal bli prøvefylke for politi med hijab.
![]() |
![]() |
#16 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!
Denne vil jeg gjerne vite mer om. Kan ikke dere mimre litt for oss nye brukere?
![]() |
![]() |
#17 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg tilstår å ha blitt lurt flere ganger i dag allerede. Til mitt forsvar har jeg vært oppe i over tre timer, og man er kanskje litt ekstra lettlurt før sju om morgenen.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Lillebror gråt i hele natt over vondt i øret så han er hjemme i dag også. Storebror nevnte i morges at han også hadde vondt i øret, men jeg glemte det og sendte ham på skolen. Det var antagelig en aprilspøk, ikke sant? Han har sikkert ikke vondt i øret egentlig? :dårligmamma: |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!Jeg kommer garantert til å bli lurt. Jeg er så naiv og godtroende, så jeg får meg ikke til å tro at noen forteller meg noe som ikke er sant, og blir lurt, gang på gang. Til alt hell (vel, det var kanskje litt overdrevet), er jeg syk, og slipper i hvertfall unna gjengen på jobben, jeg tipper de har planlagt årets aprilspøk på meg siden jeg kom tilbake fra barselpermisjon.
![]() |
|
|