Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-09, 23:57   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!

Ja, for dere vet vel hvilken dag det er i morgen? Best å være skikkelig skeptisk i morgen.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 00:00   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pass på så dere ikke blir lurt i morgen da!

De få gangene jeg har planlagt en spøk selv, så begynner jeg bare å le når jeg skal sette i gang med planen, så det funker ikke.

Jeg har ikke blitt lurt på noen år nå, men jeg er rimelig godtroende og lettlurt, så det skal ikke være noen problem å få meg til å gå på en aprilspøk, om man ømnsker det.

Gammel 01-04-09, 00:58   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hæ? Er det den dagen igjen?
Har virkelig dette året gått så fort?

Gammel 01-04-09, 01:04   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en stygg følelse at mamma kommer til å bli lurt sånn ca en million og femti ganger av typen "se der, mamma! Aprilsnarr!" i morgen.

Ellers er jeg så blånn at jeg er truende til å gå på det meste som blir servert med en halvhjertet løgn.

Gammel 01-04-09, 07:03   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er skeptisk til alt og alle i dag.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 07:04   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

1 april i dag ja.
Jeg er litt lettlurt, men skal passe på i dag

Gammel 01-04-09, 07:56   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da får vi se hva som skjer da.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 08:03   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

To år siden den legendariske 1. april på FP. Den beste aprilspøken noen sinne.

Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 08:17   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vesla lurte meg i morges:

Mamma! Jeg er sulten!
Er du? (hun er musespiser på frokost)
Aprilsnarr!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 08:24   #10
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lar meg garantert lure iløpet av dagen.

Gammel 01-04-09, 08:44   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Vesla lurte meg i morges:

Mamma! Jeg er sulten!
Er du? (hun er musespiser på frokost)
Aprilsnarr!

Fantastisk spøk!

Gammel 01-04-09, 08:51   #12
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg går på alt og blir garantert lurt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 08:51   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Husker godt jeg serverte en "jeg er gravid" spøk på NM, hehe.
Gutta kommer til å gnåle aprilsnarr i en ukes tid fremover, de begynte i går.

Gammel 01-04-09, 08:57   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Drømmeprinsen driver med aksjer og hoppet nettopp i stolen over at statoil skal satse 10 milliarder på vindkraft.

Han kom på datoen før han kastet seg ut i markedet.

Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 09:07   #15
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde glemt hele datoen, helt til jeg hørte på lokalnyhetene at Hordaland skal bli prøvefylke for politi med hijab.

Mini elsker 1. april, han er en tøysekopp av dimensjoner. Han prøvde seg med både elefanter i dusjen og dinosaurer som tråkket på bilen, og etterhvert ble mor litt lei...

Gammel 01-04-09, 09:09   #16
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

To år siden den legendariske 1. april på FP. Den beste aprilspøken noen sinne.

Denne vil jeg gjerne vite mer om. Kan ikke dere mimre litt for oss nye brukere?

Gammel 01-04-09, 09:16   #17
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tilstår å ha blitt lurt flere ganger i dag allerede. Til mitt forsvar har jeg vært oppe i over tre timer, og man er kanskje litt ekstra lettlurt før sju om morgenen.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 09:18   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Lillebror gråt i hele natt over vondt i øret så han er hjemme i dag også. Storebror nevnte i morges at han også hadde vondt i øret, men jeg glemte det og sendte ham på skolen. Det var antagelig en aprilspøk, ikke sant? Han har sikkert ikke vondt i øret egentlig? :dårligmamma:

Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 09:19   #19
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer garantert til å bli lurt. Jeg er så naiv og godtroende, så jeg får meg ikke til å tro at noen forteller meg noe som ikke er sant, og blir lurt, gang på gang. Til alt hell (vel, det var kanskje litt overdrevet), er jeg syk, og slipper i hvertfall unna gjengen på jobben, jeg tipper de har planlagt årets aprilspøk på meg siden jeg kom tilbake fra barselpermisjon.

Gammel 01-04-09, 10:23   #20
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ja, for dere vet vel hvilken dag det er i morgen? Best å være skikkelig skeptisk i morgen.

Jeg er som regel meget skeptisk til det meste jeg, i dag er intet unntak.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.