Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Åpningstider på IKEA i påsken?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-09, 21:06   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Åpningstider på IKEA i påsken?

Jeg finner det ikke noe sted. Vi skal på Slependen neste onsdag. Noen som vet ?

Gammel 03-04-09, 19:18   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpningstider på IKEA i påsken?

Ingen som vet ?
Jeg har sjekket på nett og ringt den pokkers kundetelefonen som kun sa tider på hverdager og lørdager. Vet at onsdag er helligdag fra 12, så da er det vel ikke helt som lørdag heller ?

Gammel 03-04-09, 19:26   #3
Kneazle
Passiv

Standard

Ikea Furuset:

Åpningstider
Hverdager 1000 - 2300
Lørdager 0900 - 2100
Påskeaften 1000 - 1600

På siden til Ikea Slependen står det ikke noe spesielt om påsken.

Det ser jo ut som onsdag er vanlig hverdag der, siden det ikke er nevnt spesifikt?

Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 20:10   #4
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Vet at onsdag er helligdag fra 12

Onsdag er ikke helligdag fra 12. Såvidt jeg vet er det bare julaften/nyttårsaften som er det. Onsdag er i utgangspunktet en vanlig arbeidsdag, men så er det ulike tariffavtaler som regulerer arbeidstiden den dagen.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 22:07   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Onsdag er ikke helligdag fra 12. Såvidt jeg vet er det bare julaften/nyttårsaften som er det. Onsdag er i utgangspunktet en vanlig arbeidsdag, men så er det ulike tariffavtaler som regulerer arbeidstiden den dagen.

Her i byen er det visst blitt helligdag i år fra kl 12, da stenger de fleste butikker og i all aktivitet innenfor det kommunale.
Får satse på at det ikke gjelder i Oslo også.

Gammel 03-04-09, 22:47   #6
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror nok du relativt trygt kan gå ut fra at IKEA har vanlig hverdagsåpent onsdagen.

Onsdag regnes ikke som hellig i løpet av dagen, men det er et tariffestet gode å slutte tidligere mange steder. I tillegg så tror jeg mange vanlige butikker har merket seg at de mister en del kunder den dagen pga utfart, og da kan de slå to fluer i en smekk med å få få glade ansatte som får fri tidlig på onsdag.

IKEA har stort sett kunder uansett har jeg inntrykk av (bor i nærheten).

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.