|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grøt i ovn - røre noe?Siden vi har bare jallakasseroller, så svir vi grøt. I dag har jeg kokt den opp, og satt kasserollen i steikovnen på 100 grader i 45 minutt. Skal jeg røre noe da? Og vil dette funke på Toro sin posegrøt? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grøt i ovn - røre noe?Aldri brukt posegrøt, men rører av og til når jeg lager slik "dynegrøt". Men da står den minimum to timer på lavere temperatur.
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Grøt i ovn - røre noe?Vi lager alltid dynegrøt i ovnen, og jeg rører ikke i den, nei. Ikke før jeg koker den opp igjen.
|
|
|
|
#5 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Grøt i ovn - røre noe?Jeg rører ikke i den når den står i ovnen, men jeg pleier heller ikke å ha varmen på. Det blir fint ferdig av seg selv uten varme, og det er mindre sjanse for å bli brent.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grøt i ovn - røre noe?De ble lengre tid ja. Tror 2 timer blir passelig neste gang. Vi måtte stille klokka et par ganger. |
|
|
|
![]() |
|
|