|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sannhetens øyeblikk - hva synes du?Har glimtvis sett Sannhetens øyeblikk på TVNorge, og sitter igjen med en flau smak i munnen. Riktignok har deltakerne frivillig gått med på å delta, men det kan da umulig være bra for familie og venner og få høre sannheten på alt? Visse ting trenger man ikke si.
![]() |
#3 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?Tja, jeg hadde aldri stillt opp i noe slikt, fordi jeg mener at det er ikke alt familie og venner trenger å vite om meg.
![]() |
#4 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?Jeg blir faktisk pinlig berørt og rømmer ut på datarommet når Mannen ser på det.
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?Jeg vet ikke hva det er engang jeg. Er det noe ala Tilgi meg som gikk på en eller annen kanal? |
![]() |
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?Jeg har sett litt hist og her mens jeg har ventet på andre programmer el. Jeg sitter igjen med en flau smak i munnen, og lurer på hvilke mennesker som er blåste nok til å melde seg på.
![]() |
![]() |
#8 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?Jeg skjønner ikke hvem som melder seg på slikt? Hva er prisen, en halv millioner kroner? Det er ikke mye penger for å risikere å ødelegge ekteskap, familie, vennskap, framtidig jobbmuligheter osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?
Deltageren skal svare ærlig på spørsmål og er koblet til løgndetektor. Spørsmålene går selvfølgelig på alt man vanligvis ikke forteller til folk.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?Å herregud... |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?Et særdeles pinlig program som jeg ikke gidder å se på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?Jeg bare blar videre fordi jeg blir flau og føler ubehag på deltagernes vegne. Jeg søkte litt på nett før jeg laget denne tråden, og der stod det at hver deltager måtte svare på 50 pinlige spørsmål med løgndetektor, før programmet. Ut fra disse spørsmålene ble det plukket ca 25 spørsmål som deltakeren må svare på i programmet, og resultatet på løgndetektoren sammenlignes med resultatet fra testen under de 50 spørsmålene.
![]() |
#13 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?Neitakk. Det blir for pinlig for meg.
![]() |
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?Jeg har sett et halvt program, men jeg synes det var helt tåpelig og har ikke sansen for konseptet selv om de som er med gjør det frivillig.
![]() |
#15 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?Aldri sett, og det jeg uforvarende har kommet til å lese om konseptet, a la "Gudrun tilsto utroskap for åpen skjerm", gav ikke akkurat mersmak.
![]() |
#16 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?
Alternativt bare "pervers".
![]() |
#18 |
Tøff
|
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?Jeg har voldsomme fordommer mot mennesker som blir med på slikt, og jeg er ikke det minste flau for å innrømme det.
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?Jeg kunne aldri ha blitt med på noe sånt.
![]() |
|
|