Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Nappe øynebryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-06, 18:53   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nappe øynebryn

Ja det har jeg aldri i hele mitt gjort, og nå har jeg planer om å få gjort det
Hvor går jeg da?

Fikk tips sist søndag i et parfymeri at det ville løfte øynene mine

Bør helst være i Drammensområdet fordi jeg skal ikke innover til Oslo på kontoret før fredag neste uke, og da har jeg ikke tid til slikt

Tips mottas med stor takk

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 19:13   #2
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Hudpleier eller frisør feks.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 19:15   #3
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Jeg får alltid frisøren min til å "rydde" litt når jeg er der, og så prøver jeg å vedlikeholde ...
Tror jeg betaler ca. 100 kroner for napping.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 19:34   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Jeg har både nappet og farget brynene min hos Hudpleiesalongen (ja, den heter faktisk bare det) i Drammen. Den ligger i gågaten, Nedre storgt 8 (inngang bortenfor magasinet - retning innebadet). Tlf: 32 83 91 55

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 19:35   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Du må finne noen som bruker tråd, det gir visst best resultat.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 19:57   #6
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Det er utrolig deilig å få nappet dem - når det er oversått vel og merke

Jeg nappet dem først for en del år siden på en salong,
og når jeg ser bilder av meg fra før jeg begynte å nappe,
så er jeg fryktelig glad for at jeg begynte

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 20:20   #7
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Jeg har aldri nappet brynene, må jeg begynne? Løfte ansiktet? Hm, blir de ikke vokse vilt om en begynner og nappe?

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 20:25   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nappe øynebryn

DA skal jeg jammen meg ringe frisøren min imorgen
Bruker Studio Alf
Hvis ikke ringer jeg Hudpleiesalongen TM , hvis jeg ikke ringer de først
Fikk tips at det var lurt å bruke hudpleiesalong for da kan man slappe av mens det gjøres

Tusen takk!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 20:43   #9
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Jeg har aldri nappet brynene, må jeg begynne? Løfte ansiktet? Hm, blir de ikke vokse vilt om en begynner og nappe?

De begynner ikke å vokse vilt, men de hårene du napper ut vil jo komme igjen. Spør neste gang du er hos frisøren, så får du sikkert noen råd om du trenger det eller ei

Angelique: Lykke til med napping!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 21:17   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Jeg nappet dem profesjonelt før bryllupet, det ble veldig fint men var helt j*vlig synes jeg. Tårene rant hele tiden; det var så ubehagelig å ha den tuklingen i øyeområdet hele tiden. Dette var i en hudpleiesalong; tok en ansiktsmassasje i samme slengen og det anbefales - deilig!

Nå tar jeg en hogst i skauen på egenhånd i ny og ne heller.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 21:25   #11
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Sikkert greit å få noen til å gjøre det for deg første gangen, slik at du får det gjort riktig.
Jeg synes det er ganske ubehagelig og til tider vondt når andre gjør det, mens gjør jeg det selv er det ikke vondt i det hele tatt. Fort gjort er det også.

Anbefaler Vitry pinsett, den koster litt, men er genial!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 21:41   #12
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Sikkert greit å få noen til å gjøre det for deg første gangen, slik at du får det gjort riktig.
Jeg synes det er ganske ubehagelig og til tider vondt når andre gjør det, mens gjør jeg det selv er det ikke vondt i det hele tatt. Fort gjort er det også.

Anbefaler Vitry pinsett, den koster litt, men er genial!

Synes også at det er mye mindre vondt når jeg selv ordner øyebryn, så her er det ukentlige turer til Chez Valou.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 13:41   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Imorgen kl.12 skal jeg nappe brynene hos Studio Alf
....og hente nydelig penjakke hos Cara fra Munthe plus Simonsen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 15:49   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Skal nappe og farge bryn naar jeg er hos frisoeren mandag
Gleder meg veldig.. begynner aa bli litt rufsete naa

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 15:57   #15
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Jeg liker best å vokse bryna. Det blir mye renere linjer føler jeg ... Og så går det raskt og greit!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 16:14   #16
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg liker best å vokse bryna. Det blir mye renere linjer føler jeg ... Og så går det raskt og greit!

Jeg pleier også å vokse dem. Gjør det på hudpleiesalong
Napper hjemme mellom hver voksing

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 16:19   #17
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Har en barbermaskin lignede sak fra Cubus jeg, veldig kjekk den.

Koster 99;

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 18:35   #18
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Jeg pleier også å vokse dem. Gjør det på hudpleiesalong
Napper hjemme mellom hver voksing


Samme her, kortere smerte enn ved napping.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 19:19   #19
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Jeg pleier å skjære mine, har kniven liggende i toalettmappa, så den er lett tilgjengelig, men på jobb så napper vi mest.. holder lenger. Noen synes det er fryktelig vondt da, og da blir de skjært.. Det er morsommere å skjære. Mannen blir av og til barbert med kviv, det er kjempegøy, og det blir skikkelig fint! Har hørt at det er litt vondt å bruke tråd.. ville ikke gjort det på bryna, det er litt for nær øye.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 19:23   #20
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nappe øynebryn

Har kjøpt meg sånn barbermaskin til øyebryn liten sak, det er kjempe lett å fikse på brynen nå!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no