Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leser du tråden i pollene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Leser du tråden i pollene?
Ja, selvsagt 24 41,38%
En sjelden gang 28 48,28%
Nei, jeg ser bare på resultatet 3 5,17%
Dustepoll 3 5,17%
Deltakere: 58. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-09, 21:41   #1
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Leser du tråden i pollene?

Når du svarer på en poll, leser du tråden og ser hva folk har skrevet der, eller ser du bare på resultatet? Sånn stort sett?

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 21:43   #2
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leser du tråden i pollene?

Som oftes gjør jeg det, men det er ikke bestandig jeg skriver innlegg da..

Gammel 05-04-09, 21:45   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg leser tråden ja, men ikke alltid jeg skriver noe.

Gammel 05-04-09, 21:47   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det varierer, men det hender nok oftere at jeg leser spørsmålet/innlegget til HI og svarer samt ser resultatet av avstemmingen uten å lese hva andre svarer.

Gammel 05-04-09, 21:49   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, det kommer helt an på spørsmålet. Spørsmål som ikke medfører en diskusjon har jeg ingen ambisjoner om å følge, men gode poller (etter mitt hode) medfører gjerne litt diskusjon i tråden.

Gammel 05-04-09, 22:00   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du mangler et alternativ mellom de to øverste.

Gammel 05-04-09, 22:07   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer mest på hvorfor det var en rolleye-smiley der, jeg. :innrømmer:

Og siden jeg er skravlete som det holder hender det vel til og med at jeg svarer i tråden uten å svare i pollen, hvis alternativene ikke funker. Og fordi det hender at jeg glemmer det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 22:39   #8
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du mangler et alternativ mellom de to øverste.

Gi ei modde et vink, jeg kom ikke på flere selv!

Gammel 05-04-09, 22:39   #9
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant ingen alternativer som passet, så jeg svarte ikke. Men jeg har lest tråden.

Ja jeg leser som regel tråden hvis overskriften er interessant nok til å trekke meg inn i tråden.

Gammel 05-04-09, 22:41   #10
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg lurer mest på hvorfor det var en rolleye-smiley der, jeg. :innrømmer:

er det det den er? Jeg har vel aldri sjekka hva den heter og bare tenkt på den som en litt sånn tankefull-smiley....

Gammel 05-04-09, 22:45   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

er det det den er? Jeg har vel aldri sjekka hva den heter og bare tenkt på den som en litt sånn tankefull-smiley....

Gammel 05-04-09, 22:45   #12
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Kanskje det er flere som bommer der? Jeg synes det er mange som plasserer sarkastiske rolleyes på ulogiske steder.

Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 00:10   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er noe som interesserer meg leser jeg gjerne tråden også. Men ofte stemmer jeg på poller jeg ikke bryr meg særlig om, bare for at jeg tilfeldigvis finner en poll jeg ikke har svart på.
Og da leser jeg ikke tråden.

Gammel 06-04-09, 00:28   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, med musen over smilet så står det Himler(sarkastisk). Hvor feil går det liksom an å ta?

Gammel 06-04-09, 01:56   #15
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemmer i pollene uten å lese tråden ja, men er det et tema som interesserer meg, så leser jeg etter å ha stemt.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 10:40   #16
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg stemmer i pollene uten å lese tråden ja, men er det et tema som interesserer meg, så leser jeg etter å ha stemt.

Sånn gjør jeg det og. Er ikke alltid det er like interessant å lese trådene

Gammel 06-04-09, 22:57   #17
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Altså, med musen over smilet så står det Himler(sarkastisk). Hvor feil går det liksom an å ta?

Altså, jeg stopper ikke med musa over alle bilder, så man kan da feil om man ikke sjekker hva den heter. Er vel ikke så vanskelig å forstå?

Gammel 07-04-09, 01:09   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av og til.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 00:05   #19
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Stort sett, ja! :eksemplarisk:

Gammel 08-04-09, 00:23   #20
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

Som oftest, men ikke alltid. Jeg stemte Ja, selvsagt, for det passet best.

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.