Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg må male - hvilke farger liker vi?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-09, 11:27   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må male - hvilke farger liker vi?

Jeg har en trang, lang gang som er kaffe latte. Det samme er trappa opp og gangen oppe. Den akkurat samme fargen er på soverommet. Stua er helt hvit, bortsett fra en mørk lilla kortvegg. Kjøkkenet er helt hvitt.

Jeg drukner i hvitt, jeg trenger farge. Kan dere hjelpe meg med fargevalg? Jeg har denne lampa i stua, kan det være en idé å male flere vegger denne typen lilla?

Hva med den smale gangen nede og oppe? Det må være lyst, men ikke hvitt, altså. Soverommet burde kanskje bli blått? Helt blått? Jeg har lyst å eksperimentere med dristige farger, men hvilke?

Jeg liker ikke en gang kaffe latte som drikke.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.