Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En rolig fredag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 09:55   #1
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

En rolig fredag

Jupp det har vi i dag, hvertfall enn så lenge.
Vi har spist frokost sammen, jeg og guttene. Begge er hjemme fra bhg i dag og jeg har tatt meg litt fri.
Jeg skal vaske og rydde litt, men ikke før ungene hviler.

Akkurat nå sitter de i sofaen og koser seg med pepperkaker og Ole Brumm, mens jeg tar meg av noen mail og leser litt her



Det er helg igjen

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 13:52   #2
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: En rolig fredag.

Jeg er hjemme med sykt barn jeg da... Har vært det siden onsdag. Han har ganske høy feber, men er ellers i toppform. Så her går det i hundre. Har akkurat fått han til å sovne. Skal man ikke bli sløv av feber egentlig :undre:

Unicorn er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 14:14   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En rolig fredag.

Jeg fikk akkurat telefon fra sjefen min som lurte på om jeg kunne jobbe i helgen. Så nå har jeg sagt ja til ca 7 timers jobb som må være gjort innen mandag morgen. Jeg skal gjøre det i morgen formiddag, jeg skal ikke utsette det til søndag kveld, jeg skal gjøre det i morgen formiddag... Så ikke helg riktig ennå på meg nei.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 15:42   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En rolig fredag

Jeg er jo i oppsigelsestiden min (som jeg ikke trenger å jobbe i) så her har det vært stille nå. Var sykemeldt t.o. forrige fredag da.
Side jeg endelig kan spise nesten normalt igjen (etter 3 uker med minimalt med mat) kommer overskuddet sakte men sikkert tilbake.
Så nå for tiden prøver jeg å komme i orden til jul, men jeg er uhyre lite effektiv når jeg ikke har noe tidspress.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 15-12-06, 18:20   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En rolig fredag

Hoi. Rolig fredag, heldiggrisen. Her sitter jeg i et hus som er bomba, har 25 julegaver igjen å kjøpe, skal ha selskap for 20 personer her i morgen, og skal servere fingermat. Jeg må nå få med meg ungene på butikken, så jeg kan få startet med maten samtidig som jeg samler sammen alt rotet og slenger det inn i gjesterommet. *løsningsorientert*

Mannen er på byen med "gutta" i likhet med annenhver mann i Tromsø, tror jeg. Han får jeg nok ikke noe hjelp fra i morgen.

Nei, nå må jeg lage handleliste.

 
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no