|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Kitchen Aid. Den tåler alt, den er i glass og den funker som den skal. Mange andre må man dytte på, riste på osv for å få alt smoothiefisert, denne bare trykker man på knappene og så er jobben gjort. Lekker er den også, og kommer i mange fine farger.
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Har ikke en anbefaling, tvert i mot: Styr unna Braun type 4184. Den har vi og den lukter motorsvidd hvis man putter mer enn to frosne bær oppi. Pes å lage smoothie i den, må hjelpe til med skje og lage veldig små porsjoner av gangen. Har vært på vei til å kassere den mange ganger, men stadig gitt den en ny sjanse. Synes Kitchen Aid har vært for dyr, men må sikkert gjøre en ny vurdering på et tidspunkt. Alle her er glade i smoothie og vi har veldig god tilgang på bær (svigerfar plukker masse blåbær og molte til oss og min mor kommer med bringebær), så smoothie er et opplagt valg.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Har lyst på Kithen Aid! Tappekran er hvertfall helt forgjeves, da jeg alltid lager ganske tykke smoothies som ikke går gjennom krana, dessuten er den vel verre å vaske da.
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Vi er veldig glade i smoothie her hos oss. Hittil har vi laget den i en sånn gammel, simpel kjøkkenmaskin. Det er pes både å få smoothien ut og å rengjøre maskinen. Å servere frokostsmoothie daglig er ikke aktuelt i det hele tatt, men det hadde vært kjekt å ha den muligheten.
|
|
|
#7 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Blenderen må forresten stå framme siden vi har dårlig med plass i kjøkkenskapene. (Vi har forresten dårlig med benkeplass også, så det bør være ofte i bruk det som først tar opp verdifull plass).
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Kithen Aid er kjempefin og kan fint stå fremme hele tiden.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Hvis den må stå fremme er Kitchen Aiden absolutt veldig god til det.
|
|
|
#11 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?
|
|
|
#12 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Ellers har Kenwood en fin en med tappekran.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Til de smoothiene vi lager tror jeg ikke tappekraner ville funket, vi lager ofte med både hafregryn, knuste linfrø, solsikkekjerner og frukt med litt "steiner", slik som rips, solbær og stikkelsbær. Jeg er redd det ville satt seg fast og vært umulig å rengjøre.
|
|
|
#14 |
|
På flyttefot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skriver under på dette! Byttet fra en Princess-blender som jeg holdt på å bli gal av... KA er perfekt!
|
|
|
|
#15 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Jeg kan skrive under på alle glitters lovord om Kitchen Aid!
Bortset fra dette. Vi bestilte fra Pixmania. Den kostet 1700 kroner, og kom ferdig montert. For cirka et år siden.
|
|
|
#16 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Jeg ønsket meg ny til jul fordi den gamle var for dårlig (Kenwood med tappekran - anbefales ikke!) og fikk denne fra Wilfa. Den er på hele 1200W (Kenwooden er til sammenligning på 500W) og knuser alt helt suverent, kan anbefales på det varmeste. Tror den ligger på rundt 1.200,- i pris.
|
|
|
#18 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Har brukt den en del ja.
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Da har du vært heldig.
|
|
|
#20 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken blender til smoothielaging?Vi har Kenwood-saken med tappekran. Duger fin-fint til vårt bruk og er slett ikke noe pes å rengjøre.
|
![]() |
|
|