Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hagebok for dummies - grunnbok i hagestell, og hvordan anlegge hage

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-09, 19:27   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Hagebok for dummies - grunnbok i hagestell, og hvordan anlegge hage

Jeg har et noe spesielt behov for hagelitteratur. Om et par måneder flytter vi nemlig inn i ny bolig, der ingen ting er gjort utendørs, annet enn grovplanering.
Jeg er riktignok oppvokst i en familie der både mamma og pappa har hatt relativt grønne fingre, men det har visst ikke smittet så veldig over på meg.

Det jeg ønsker meg er altså en bok som beskriver hvordan man anlegger en hage - alt fra "slik lager du plen", og "slik lager du fine blomsterbed", til valg av riktige planter, beskjæring av roser, "slik unngår du at nabokatten driter mellom dine Viola Tricolor", og litt ymse om hagestell og slikt.
Er det noen som vet om den ultimate hagebok for meg, eller kan anbefale meg god hagelitteratur for en nybegynner som virkelig skal starte fra bunnen.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.