Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kule gummistøvler - nettbutikk!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 20:46   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Kule gummistøvler - nettbutikk!

Jeg kom over en glimrende netshop her, som har mye kule støvler.

Jeg sikler naturligvis på disse:

(Den lille støvlen i bakgrunnen der er til barnet, for mødre som synes det er schtilig med matchende barn. )

Disse hadde også gjort meg lykkelig:

Litt bling:

Disse er faktisk i voksenstørrelse

De har mye roligere ting også, helt plain Hunter-støvler, for eksempel. Og noen litt sprekere, men ensfarget fra DKNY. Og de leverer til Norge!

De har også mange støvler til barn. Hello Kitty, Thomas-toget osv.

Sist redigert av Pepper Lemon : 14-04-09 kl 08:33. Årsak: Added the missing link
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 22:06   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kule gummistøvler - nettbutikk!

Alt for mange kule støvler. Må vise eldstegutten siden i morgen - han trenger nye støvler. Selv fikk jeg lyst på blant annet disse:

Gammel 13-04-09, 22:17   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

For en fantastisk butikk!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 23:05   #4
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikkert mange som kommer til å spørre om link.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 23:06   #5
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Der var det mye kult ja!

Gammel 13-04-09, 23:26   #6
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

her var det mye kult ja så en liten link?? hehe

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 23:59   #7
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.dllrainwear.com/servlet/StoreFront

Mye fint der. Synd jeg nettopp har kjøpt nye.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 08:02   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sikkert mange som kommer til å spørre om link.

Et tips: hvis man høyreklikker på bildene og velger properties, så får man som regel et hint om hva nettsiden heter. Jeg pleier å kopiere den første delen av det som står i "location" eller adress-feltet, og paste inn i et nytt browser-vindu.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 23:17   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oj, der var det mye fint! Jeg falt spesielt for disse:

Alternativt denne modellen:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 23:19   #10
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Støvler er virkelig ikke hva det engang var.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 00:17   #11
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Prøvde å bestille et par til eldstegutten, men shipping-utgiftene kom nesten på dobbelt så mye som selve støvlene, så jeg droppet det. Æsj.

Gammel 15-04-09, 08:55   #12
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis vi er flere som skal ha støvler kan vi jo slå oss sammen, Tangina? Det reduserer sikkert shippingutgiftene en del.

Gammel 15-04-09, 09:14   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Propellen hadde digget disse

Gammel 15-04-09, 09:42   #14
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hvis vi er flere som skal ha støvler kan vi jo slå oss sammen, Tangina? Det reduserer sikkert shippingutgiftene en del.

Ja kanskje det hadde vært en ide. Hvordan er det med toll på sko fra USA igjen? Er det ikke slik at det ikke er toll for kjøp under 200? Det var det jeg tenkte på da jeg bestilte til poden (og ikke meg selv i tillegg), men det hjalp jo lite når frakten var så dyr.

Gammel 15-04-09, 09:47   #15
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Vi blir vel belastet med merverdiavgift. Toll vet jeg ikke om det er på sko. Jeg husker aldri hva som er tollpliktig og ikke.

Gammel 15-04-09, 10:31   #16
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Hm - når jeg søker på nett ser jeg at det står at sko er tollfrie. Da ble jeg lurt da jeg handlet fra Sierratrading i vinter. Jaja. Hva skal du kjøpe, Monsoon? Jeg skal ha et par til poden og et par til meg selv.

Gammel 15-04-09, 11:04   #17
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Jeg vurderer de øverste jeg la ut bilde av (de svarte) og muligens noen til barnet, om jeg klarer å bestemme meg.

Gammel 15-04-09, 23:38   #18
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Og jeg tenker jeg skal ha et par store og kanskje to par små - skal sjekke hvor mye vi sparer i fraktutgifter i så fall. *klikker meg til kule støvelside*

Gammel 18-04-09, 23:09   #19
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Hadde eg hatt bruk for nye støvler og litt for mye penger hadde eg investert i disse (ikkje frå denne nettbutikken altså )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.