|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Avsporet fra fobier. Hva gjør du for å minske/bli kvitt fobiene dine?Hva gjør du for å minske/bli kvitt fobiene dine?
![]() |
#2 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra fobierJeg hadde høydeskrekk som barn, og "kurerte" det ved å klatre høyere og høyere i et tre bak huset. Om det var treklatringen som kurerte høydeskrekken kan jeg ikke si sikkert, men jeg har ihvertfall ikke lammende angst for høyder lengre.
![]() |
#3 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra fobierJeg har prøvd å kurere min skrekk mot slanger ved å besøke ei jeg kjenner som har slanger. Jeg har tilnærmet meg dem sakte med sikkert, og har til slutt turt å holde noen av hennes små slanger. Men må si at jeg enda ikke egentlig liker slanger, men jeg klarer hvertfall å forholde meg til dem på en annen måte enn før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I farta!!
|
![]() Sv: Avsporet fra fobier
Å gosj så modig du er. Jeg har totalt slange fobi men gjør ikke noe for å kurere det. Kjenner ikke noen som har slanger og har kun sett orm en gang i hele mitt liv. Men klarer å se de på tv nå, men vil helst slippe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Avsporet fra fobierHøydeskrekken min vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med, men så lenger det ikke går utover hverdagen min så er det greit.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporet fra fobierMan må møte frykten |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Avsporet fra fobierJeg var nødt til å konfrontere edderkoppfobien min da jeg bodde i Danmark - for der tussa dem uansett hvor jeg snudd meg.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Avsporet fra fobierJeg vet jeg burde gjøre noe med min frykt for edderkopper, men jeg får meg ikke helt til å ta steget som trengs.
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Avsporet fra fobierDet funker ikke hos meg. Jeg blir verre for hver gang jeg går og det burde jo vært motsatt.
![]() |
|
|