|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sunt og godt (Tv2 nå)Jeg sitter nesten sjokkskadd her, er det virkelig mulig å ha SÅ mye godteri i hus??? Kan ikke fatte at noen faktisk kan ha i seg så mye snop på en gang jeg. Også med barn i hus så hadde de en skål med godteri som sto fremme til enhver tid fritt frem for å forsyne seg. Noen som ser programmet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunt og godt (Tv2 nå)Jeg tror de har lempet en god del godis inn i huset før innspilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunt og godt (Tv2 nå)Jeg har ikke sett det men så reklamen på det her om dagen og jeg bare
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Sunt og godt (Tv2 nå)Drøyt ja, har en bror jeg som har slike godteri tilstander hjemme!! Barna deres er ikke spesielt glad i middags mat og frokost, i wonder why.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sunt og godt (Tv2 nå)Hadde tenkt å se det, men surret vekk tiden. Fikk de skikk på sjokoladespisingen da |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunt og godt (Tv2 nå)
Fulgte ikke med så mye på slutten jeg, men jeg regner da med han i allefall skulle prøve. Så han sto på gata og ga bort sjokoladen sin til tilfeldige forbipasserende på slutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunt og godt (Tv2 nå)argh..fikk ikke sett det pga seeeeen leggetid med snuppa
![]() |
|
|