|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Å finne motiv til tatoveringJeg sliter skikkelig med å finne et godt motiv for en tatovering. Det er absolutt uaktuelt for meg å tegne noe selv (haha, det hadde blitt talentløst det), og jeg kjenner ingen som er gode på sånt heller. Jeg har jo en viss peiling på hva jeg ønsker meg, men jeg finner ingen god inspirasjon på nett. Det meste ser blodharry ut, og er langt fra hva jeg vil ha. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg sa hva jeg hadde tenkt meg på en forsamtale. Da jeg kom til timen gikk vi gjennom løsningsforslagene og jeg forelsket meg i en versjon som jeg fikk gjort noen ytterligere endringer på før jeg ble tatovert.
|
|
|
#4 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg tegnet min selv.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg har en impulssak og en som ble planlagt leeengeee. Den siste ble tegnet, tegnet på nytt, enda en gang, og så fikset igjen, og så tok jeg den med til tatovøren, fant ut størrelse, og dro tilbake og ble blekka. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Sv: Å finne motiv til tatoveringVet ikke om forsamtale er vanlig. Jeg har bare 1 tatovering.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg ville mailet med tatovøren på forhånd (det må du nesten uansett for å være sikker på at du får time), fortalt hva slags ideer du har, og fått vedkommende til å utarbeide et forslag. Det gjør jeg.
|
|
|
#9 |
|
Live and let live
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringFinn noe som symboliserer noe bra for deg, og ikke nødvendigvis bare noe du synes er fint. For det som er fint i dag, er kanskje ikke det om 10-20 -50 år.
|
|
|
#10 |
|
Peppy!
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringglitter: Er du i prosess nå? Er det hemmelig hva du planlegger? :nysgjerrig: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg er litt uenig med DM, for meg er det visuelle viktigst. Det skal være dekorativt og pent å se på, også kan symbolikken godt vare litt mer "skjult".
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringFor meg er det viktig at de betyr noe, men det må ikke nødvendigvis være noe jeg relaterer meg til like sterkt om 30 år. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Peppy!
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringDet med bitteliten tatovering - finnes det en regel på minstestørrelse? Eller handler det mer om at en tatovering med mye fyll/mønster må være stor nok? For den kan vel være liten hvis den er enkel nok i mønsteret? Eller? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringHvis du tar en for liten tatovering så gror den lettere igjen. Alle tatoveringer flyter litt ut. Pluss at små tatoveringer lett ser ut som en litt rar føflekk eller litt skitt. Skal man først tatovere seg får man ta den litt ut syns jeg.
|
|
|
#16 |
|
Peppy!
|
Sv: Å finne motiv til tatovering
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
re:designer
Sv: Å finne motiv til tatoveringHvis tatovereren din er like flink som de på Miami Ink så blir det jo ikke no problem, men det spørs om alle er slik. De tar jo og tryller fram de flotteste tegningene av bare stikkord. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
På underarmen, innsiden. Tror jeg, tralala. Ganske stor. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Jippi, du greide den! Glittermannen og jeg ble kjærester i NO, og var der når jeg var gravid. Det var der vi fant navnet til Glitterbarnet også. Jeg skal ha masse farger. Røde hjerter, gul fleur de lis og blomster i mange ulike farger. Det er en gammel skolekompis som skal gjøre det som har blitt en veldig flink tatovør.
|
![]() |
|
|