|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Takk til alle som anbefalte i.d.Etter maaaaaange millioner av år med den samme skyggen fra Chanel og uten foundation fordi jeg bare får kviser av dem så er jeg nå ny. |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Takk til alle som anbefalte i.d.Forresten - lebestiften kan jeg ikke anbefale - den er for tørr. |
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Takk til alle som anbefalte i.d.Så bra at du er fornøyd!
![]() |
#6 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Takk til alle som anbefalte i.d.Så bra du er fornøyd. Jeg er også veldig fornøyd med Id-sminken, og har begynt å sminke meg mye oftere etter at jeg fikk foundation derfra. Ikke tørr hud og ikke kviser, og det kjennes ikke som huden skal kveles under sminken. Da jeg hadde brukt opp den første boksen min hadde de ikke igjen av den jeg trengte, så jeg endte opp med å prøve mineralfoundation fra Bodyshop i stedet. Den var skuffende dårlig i sammenlikning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takk til alle som anbefalte i.d.Er også svært fornøyd med i.d foundation. Både storesøster på 17 og jeg bruker den. Hun har også blitt mye bedre i huden etter at hun begynte med den og grunnen kan være at den er tilsatt sink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Takk til alle som anbefalte i.d.
Jeg vet flere hudpleiesalonger som selger denne, har du sjekket spa / hudpleie-salonger i området? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Takk til alle som anbefalte i.d.
Nei, det har jeg ikke tenkt på.
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Takk til alle som anbefalte i.d.Jeg er også knallfornøyd med i.D. Mindre urenheter og friskere hud.
![]() |
|
|