|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dim SumJentungen har egen kokebok, og der er det en oppskrift på Dim Sum som hun har lyst til å prøve. Jeg har alle ingredienser i hus, unntatt wonton-pasta.
![]() |
#2 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Dim SumDet er ikke det samme nei. Du må sannsynligvis på en asiatisk innvandrerbutikk. Bor du i Oslo? I så fall så har butikkene i torggata eller Asia Supermarket i Sars gate alt du trenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Dim SumDu kan fint bruke vanlig hjemmelaget pasta, kjevlet veldig tynt. Det er mer eller mindre det samme. Innholdsfortegnelsen på de jeg har i fryseren nå, Happy Boy Wonton Pastry er hvetemel, vann, egg, tapioka og salt.
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Dim SumDet er ikke noe vanskelig å lage selv, fordel å ha pastamaskin til kjevle, men går bra med vanlig kjevle også.
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dim Sum
Se der, ja. Det så jo ut som nokså vanlig pasta, og pastamaskin har jeg.
![]() |
#6 |
Populærkulturjunkie
|
Neida, jeg står friskt og freidig på at Wonton Pastry ikke er som "vanlig" hjemmelaget pasta |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
OK, jeg tolket bare innlegget ditt som om du mente det var noe virkelig helt annet, og det vil jeg argumentere i mot.
![]() |
#8 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Dim SumJeg har funnet wonton på blant annet Meny. Ligger i hundrepakk i frysedisken.
![]() |
|
|