|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hjelp! Hvordan får jeg spilt mp4-filmen på macen min?Man burde tro det var enkelt og likefrem men både quicktime og itunes påstår at det "ikke er en film" eller "ikke spillbar" elns. Den heter fil.mp4 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: hjelp! Hvordan får jeg spilt mp4-filmen på macen min?Jeg gjorde jo det. *peker opp*
|
|
|
#6 |
|
Administrator
|
Sv: hjelp! Hvordan får jeg spilt mp4-filmen på macen min?Quicktime og itunes skal kunne spille mp4. Hvis ikke så funker www.videolan.org (VLC) på alt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: hjelp! Hvordan får jeg spilt mp4-filmen på macen min?Er den filmet med mobil? Jeg har nemlig hatt issues også med VLC, når det gjelder avspilling av mp4 som er filmet med mobil, altså når jeg har mottatt film som jeg har lagt inn på pc.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelp! Hvordan får jeg spilt mp4-filmen på macen min?den er laget i et program som heter detec-rec, og på PC-en virker en egen "avspiller.exe"-fil som følger med på DVD-en. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Administrator
|
Sv: Hjelp! Hvordan får jeg spilt mp4-filmen på macen min?Litt googling viser at det muligens kan være en slags kopisperre på DVDer laget med detec-rec, funker kun med avspillingsprogrammet som følger med, kjipe greier. Fant ingen løsninger. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Hjelp! Hvordan får jeg spilt mp4-filmen på macen min?Bare sånn for ordens skyld; ALDRI kjør en .exe fil for å se en film dersom du er 200% sikker på avsenderen. Det er en veldig snar vei til alskens morsomme virus. Det samme gjelder for å laste ned diverse tillegg til nettleseren din for å se "morsomme" filmsnutter på nett. |
|
|
|
![]() |
|
|