Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-09, 21:04   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...

Joda, det var godt det, Häagen-dazs, men kan jeg legge inn ett ønske om at det blir browniesrøre i neste versjon?

Noen andre som har latt seg friste av kakedeigisen? Hva tycks?
Jeg synes den var god, men strawberry cheesecake og cookies&cream er fortsatt mine favoritter.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 21:16   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...

Jeg har spist cookiedough-is i USA flere ganger, og liker det veldig godt. Har ikke smakt den til Haagen-Dazs, men Ben & Jerry sin er veldig god.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 21:17   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Den er god, ja.
Men strawberry cheesecake og dulce de leche er mine favoritter.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 21:24   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er ikke verst, men jeg liker best ren vaniljeis.

Gammel 18-04-09, 21:40   #5
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bare smakt Ben and Jerry sin. Jeg liker is og jeg liker kakedeig, men kombinasjonen ble ingen stor suksess for meg. Signerer forøvrig luftslottet og HI Koma i at strawberry cheesecake er nr 1.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 23:14   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Ben & Jerry-iskremen er noe av det mest overvurderte jeg har vært borti. Smaker jo SÅ kjedelig i forhold til feks. Møvenpick og Haagen. Fatter ikke oppstyret.

Gammel 18-04-09, 23:31   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke smakt denne versjonen fra hagen-daaz. Jeg spiser baileysisen, eller "cookies 'n cream"-isen.

Ben and jerry kan være god - den chunky monkey var kjempegod - cookiedogh også - men brownie-isen blir FOR mye for min del.

Gammel 18-04-09, 23:45   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chunky Monkey er den eneste B&J-isen jeg ikke har smakt, men den er sikkert god. Elsker kombinasjonen sjokolade og banan. Synes bare de isene smaker "vannete" i forhold til de to andre overnevnte merkene.

Gammel 18-04-09, 23:46   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Chunky Monkey er den eneste B&J-isen jeg ikke har smakt, men den er sikkert god. Elsker kombinasjonen sjokolade og banan. Synes bare de isene smaker "vannete" i forhold til de to andre overnevnte merkene.

Jeg var skeptisk, og ble veldig gledelig overrasket. Banan, mørk sjokolade og valnøtter funker sammen som bare det!

Gammel 19-04-09, 10:01   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var positiv i utgangspunktet, men syns rett og slett kakedeig, kakesmuler, ostekake osv. blir kvalmende i is, og at de merkene er litt oppskrytt. (Har prøvd mange av smakene, for vi har et vennepar som er fryktelig begeistret for sånn is).

Møvenpick er mye bedre is etter min smak. Jeg liker litt heavy kaker osv, så det er ikke det at jeg heller ville hatt norsk mager vaniljeis med grove vaffelrøreklatter...

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 21:38   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes Ben & Jerry-iskremen er noe av det mest overvurderte jeg har vært borti. Smaker jo SÅ kjedelig i forhold til feks. Møvenpick og Haagen. Fatter ikke oppstyret.

Jeg smakte Ben&Jerry for første gang i dag, og det var den beste isen jeg har smakt noensinne. :muligens litt farget av at jeg ikke har spist noe digg på 4 uker:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 22:16   #12
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Ben & Jerry sin cookiedough er det besteste som finnes i hele verden. Haagen sin er for salt i kakedeigen så den liker jeg ikke. Men B&J har forskjellige varianter med brownies i altså.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 22:18   #13
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker cookie dough iskrem, men Ben&Jerry sin synes jeg er overvurdert. I hvert fall i forhold til is man får på isbarer i USA.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.