|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...Joda, det var godt det, Häagen-dazs, men kan jeg legge inn ett ønske om at det blir browniesrøre i neste versjon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...Har bare smakt Ben and Jerry sin. Jeg liker is og jeg liker kakedeig, men kombinasjonen ble ingen stor suksess for meg. Signerer forøvrig luftslottet og HI Koma i at strawberry cheesecake er nr 1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...Jeg synes Ben & Jerry-iskremen er noe av det mest overvurderte jeg har vært borti. Smaker jo SÅ kjedelig i forhold til feks. Møvenpick og Haagen. Fatter ikke oppstyret.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...Jeg har ikke smakt denne versjonen fra hagen-daaz. Jeg spiser baileysisen, eller "cookies 'n cream"-isen.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...Chunky Monkey er den eneste B&J-isen jeg ikke har smakt, men den er sikkert god. Elsker kombinasjonen sjokolade og banan. Synes bare de isene smaker "vannete" i forhold til de to andre overnevnte merkene.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...
Jeg var skeptisk, og ble veldig gledelig overrasket. Banan, mørk sjokolade og valnøtter funker sammen som bare det!
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...Jeg var positiv i utgangspunktet, men syns rett og slett kakedeig, kakesmuler, ostekake osv. blir kvalmende i is, og at de merkene er litt oppskrytt. (Har prøvd mange av smakene, for vi har et vennepar som er fryktelig begeistret for sånn is). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...
Jeg smakte Ben&Jerry for første gang i dag, og det var den beste isen jeg har smakt noensinne. :muligens litt farget av at jeg ikke har spist noe digg på 4 uker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...Ben & Jerry sin cookiedough er det besteste som finnes i hele verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Is med kjeksdeig og sjokoladebiter ...Jeg elsker cookie dough iskrem, men Ben&Jerry sin synes jeg er overvurdert. I hvert fall i forhold til is man får på isbarer i USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|