|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4Den forrige tar nå ca 15 min på oppstart, er 5 år gammel og krangler som bare det. Siden vi nå har bestilt photoshop, lurer vi på om vi bare skal få tak i en ny bærbar i morgen den dag siden vi skal planlegge ferie med en vannefamilie og derfor kan ta med pc. Den andre kan ikke flyttes, da slår den seg av, så den er ikke så innmari bærbar lengre.
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4Jeg skal få meg ny laptop til sommeren som skal takle internett og store bildefiler + bildebehandling. Det eneste jeg har funnet ut så langt er at jeg må ha stort internminne - type 4 GB. Jeg venter derfor spent på om noen har noe fornuftig å bidra med.
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4
Det høres ut som om det er nøyaktig det samme vi er ute etter, så håper noen kan hjelpe oss !
![]() |
#4 |
Etylbarbital
![]() Sv: om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4Noe sånt var det jeg innbilte meg at jeg trengte: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...8AAAEOguI03xiL
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4jepp. Denne er vel ikke så ulik? http://www.ardata.no/PartDetail.aspx?q=p:2366528
![]() |
#6 |
Populærkulturjunkie
|
Jeg har denne og er veldig godt fornøyd. Men dersom du skal bruke PS aktivt ville jeg satset på en større skjerm enn 15". 17" minimum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Fordi man trenger større skrivebord? Eller er det noen andre grunner til å ha større skjerm?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg har valgt 17" fordi jeg bruker PS hver eneste dag. Det er bare en smaksak, jeg liker at det er litt størrelse på det jeg jobber med på skjermen. (Uten å måtte forstørre det så mye) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
|
![]() Sv: Om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4Altså, du har kjøpt Photoshop CS4 som koster 8.300,- (13.300,- for extended) og skal ha en PC til 5.000? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4ja, jeg har kjøpt PS CS4 extended (men pga medlemsskap i fotoklubb og kurs i ps kostet den meg 2400,.).
![]() |
#12 |
Administrator
|
![]() Sv: Om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4Hvis du ser i nettbutikkene på laptoper som anbefales til spilling, så skal en del av de duge bra til Photoshop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å finne rett bærbar pc til rett bruk, og PS CS4Selv en ganske rimelig maskin vil kunne gi god nok ytelse for relativt avansert Photoshop-jobbing. Viktige her blir blant annet nok minne, og vil tro at 4 GB skal holde. Men ja, raskere prosessor vil være en fordel, men så kommer det også an på hvilket nivå man skal holde på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|