Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

24

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-09, 21:20   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

24

Dette blir bare mer og mer spennende. Gleder meg til i kveld. Ikke lenge nå.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 21:30   #2
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: 24

Genial serie
Tenk om døgnet mitt hadde vært like hektisk som Jack B sitt...

Gammel 20-04-09, 21:31   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I am ready!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 21:39   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spart opp alle episodene i sesong 7, gjør alltid det med 24 fordi det er FOR spennende til å vente en hel uke mellom hver episode. Så nå snart kan jeg begynne å se hele sesongen sammenhengende.

Gammel 20-04-09, 23:28   #5
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gikk i surr i episodene forrige uke, og endte op med å se kveldens episode på tv2sumo en uke før tiden. Jeg kan bare bekrefte at jeg liker serien, men ikke liker dagens episodes utvikling. :-(

Gammel 20-04-09, 23:52   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jack Bauer er helten sin det! Han er så tøff at selv Supermann bruker Jack Bauer-pyjamas.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:56   #7
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jack Bauer er helten sin det! Han er så tøff at selv Supermann bruker Jack Bauer-pyjamas.

Ja, jeg veit... :smelt: Og så liker jeg den skjulte sårbarheten hans...

Gammel 21-04-09, 09:17   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venter i spenning på neste episode. Likte bedre de to ukene når de sendte dobbeltepisoder.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 09:21   #9
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Har av forskjellige årsaker gått glipp av de siste 3-4 episodene jeg, og reprisen på søndagene har gått litt for sent for min del. Elsker 24 så jeg må se å få tatt igjen de episodene snart.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:09   #10
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Har av forskjellige årsaker gått glipp av de siste 3-4 episodene jeg, og reprisen på søndagene har gått litt for sent for min del. Elsker 24 så jeg må se å få tatt igjen de episodene snart.

Det går an å få en gratis-kode til tv2sumo.no tror jeg... En engangskode, og da er det bare å benke seg foran datan og ta igjen alle de deilige episodene...

Gammel 21-04-09, 17:11   #11
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Det går an å få en gratis-kode til tv2sumo.no tror jeg... En engangskode, og da er det bare å benke seg foran datan og ta igjen alle de deilige episodene...

Hvordan? Ved å gå inn på Tv2? *må sjekke*

Jeg ser nå etterpå at det ikke koster all verden å få tilgang til Sumo heller da, så da blir nok det løsningen. Tenkte ikke over det som en mulighet heller jeg, har aldri sett TV på nett før foruten Himmelblå på NRK...

Sist redigert av Luvi : 21-04-09 kl 17:16.
Gammel 21-04-09, 21:50   #12
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Hvordan? Ved å gå inn på Tv2? *må sjekke*

Jeg ser nå etterpå at det ikke koster all verden å få tilgang til Sumo heller da, så da blir nok det løsningen. Tenkte ikke over det som en mulighet heller jeg, har aldri sett TV på nett før foruten Himmelblå på NRK...

Jeg tror jeg så det på tv2sumo.no, det med gratiskoden. En kode per mobilnr, kan det stemme?

Bare vær oppmerksom på at det abonnementet fornyer seg selv til du sier opp... :erfart:

Gammel 21-04-09, 22:05   #13
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har spart opp alle episodene i sesong 7, gjør alltid det med 24 fordi det er FOR spennende til å vente en hel uke mellom hver episode. Så nå snart kan jeg begynne å se hele sesongen sammenhengende.

Du kan glede deg!

Gammel 21-04-09, 23:01   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det gjør jeg alltid. 24 er helt spesielt, og så vanvittig spennende at det er til å dø av. Det er mange serier jeg synes er BEDRE enn 24, men det er ingen som når opp til 24 når det gjelder spenningsnivå og uforutsigbarhet, synes jeg. Det er den eneste serien jeg MÅ spare opp for å unngå å bli helt sprø i hodet av ventingen.

Gammel 14-05-09, 19:48   #15
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Jeg har fortsatt ikke kommet meg rundt og sett disse episodene, tror jeg surrer rundt i ei kraftig ammetåke enda. Men, akkurat nå tenkte jeg å kjøpte tilgang på TV2 Sumo for å få sett de episodene jeg ikke har sett til nå, men så der at bare de 5 siste episodene til enhver tid er tilgjengelig. Vet noen om det betyr at de episodene før det ikke er å få sett via Sumo?

Gammel 08-06-09, 17:55   #16
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I kveld sendes de to siste episodene. Jeg gleder meg.

Gammel 08-06-09, 17:56   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og ergometersykkelen min er klare!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 17:57   #18
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg og ergometersykkelen min er klare!

Blir lang runde på deg i kveld da, siden det er dobbel episode.

Gammel 08-06-09, 17:58   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Blir lang runde på deg i kveld da, siden det er dobbel episode.

Kanskje litt vel langt...

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 18:42   #20
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gled dere!

Og sesong 8 har premiere 17. januar 2010. Så det blir lenge å vente på fortsettelsen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.