|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Det er sååå kjedelig å vaske hus ..... men jeg MÅ! Får ett venenpar med barn på kveldsmat i kveld. Og siden hun ene er allergisk mot det meste så må det vaskes. Mamma var her med hunden sin fredag, så må få bort det som kan ligge av hundehår/midd eller hva hun enn reagerer på. Ja, ja... Ute skinner sola...
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er sååå kjedelig å vaske hus...Ja, ute skinner sola. Vi tar med oss vaskekost og høytrykkspyler og vasker ute i dag vi
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Det er sååå kjedelig å vaske hus...Men det er så godt når man er ferdig med å vaske, for da lukter det godt og det ser rent ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Det er sååå kjedelig å vaske hus...Jeg liker det jeg, men bare når jeg er alene og kan ha musikken på full guffe. Som regel har jeg minsten her og han roter jo hele tiden og følger etter støvsugeren og drar ut kontakten, så rydding og vasking blir det så som så med for tiden.
![]() |
#6 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Det er sååå kjedelig å vaske hus...takk for litt motivasjon
![]() |
|
|