|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Da er billetter til Orlando bestiltog jeg kjenner at jeg skjelver vel bra her nå! Endelig, etter å ha snakket om dette i flere år, er det nå "ingen" vei tilbake! Vi drar i februar, og blir borte i tre uker. 2 voksne og 3 barn. Hjelpes.... jeg tror vi får det veldig bra, bare reisenerver roer seg litt. I morgen kommer en vennefam på besøk som snakker om tur omtrent samtidig. Blir det til at de drar samme uker ca, skal vi bestille feriehus i morgen. Vi har sett på tre aktuelle, og jeg har min favoritt - tror jeg.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da er billetter til Orlando bestiltÅh, heldiggrisen! Jeg har alltid drømt om å reise til USA og angrer veldig på at vi aldri gjorde det før vi fikk barn, da vi begge bodde hjemme og hadde god inntekt. Fy fader. Men en vakker dag blir det vår tur og, kanskje neste år om vi får spart opp nok. Eller kanskje i 2010, når Harry Potter-landet i Disneyland er ferdig!
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Da er billetter til Orlando bestiltvi drar i februar 2010 , begynner alt å bli litt utplukket i gode billige billetter pga vinterferien. Så nå må det spares fremover.
|
|
|
#4 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Da er billetter til Orlando bestiltÅååh, jeg vil også! Var der i fjor, planlegger ny tur til området i permisjonen neste år (ungen har å være reisevillig). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Da er billetter til Orlando bestiltvi betaler 31000 for billetter fra byen vi bor i, via oslo og så sverige, og til usa. Og retur selfv.
|
|
|
#9 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da er billetter til Orlando bestiltHerlig! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Da er billetter til Orlando bestiltUniversal Studios er konge. Epcot er flott, men en smule kjedelig. Jeg ville ikke prioritert det. Ripley's Believe It Or Not i Orlando er verd å få med seg:
|
|
|
#11 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Da er billetter til Orlando bestiltBlir spennende å følge med på denne tråden. Vi planlegger en USA tur selv om et par år når minstejenta er større. Våres store reise går til Singapore denne sommeren. Kjenner meg veldig godt igjen i reisenervene dine. Hadde det helt likt selv når jeg hadde bestillt flybilletter til Asia. Man grugleder seg!!!
|
|
|
|
#12 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Da er billetter til Orlando bestilt
Gleder meg veldig til rapport!
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Da er billetter til Orlando bestilt
Vi reiser om 2,5 mnd. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Da er billetter til Orlando bestiltlabolina, siden dere hhar vært der før, kan du tipse om billettpriser i parker? Er det noen samlebill? Hva ligger de på ca?
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Da er billetter til Orlando bestiltSorry sent svar..
Vi har tidligere bare bodd på Quality Inn International Drive. Har vært kjempefornøyd. Men denne gangen skal vi bo tre forskjellige steder. Første fem nettene skal vi bo på World Quest. Det er ett leilighetshotell som vi har blitt anbefalt. Så skal vi bo 4 netter på ett av Disney Hotellene. Disney Polynesian Resort. Vi skal gifte oss i Disney World, og da måtte vi bo 4 netter på ett Disney hotell og da falt valget på dette. Siste tiden skal vi bo på Serelago Hotels and Suites. Dette ligger i Kissimee, og vi har hørt mye bra om det hotellet og.
Det finnes salgsteder på International Drive som selger billetter pittelitt billigere enn ved inngangene. Men man sparer ikke så veldig mye. Jo flere dager dere kjøper for jo "billigere" blir det. Man kan få kjøpt en billett som heter Orlando Flex Ticket. Den kan man over en fjortendager periode bruke så mye man vil i SeaWorld, Universalparkene og to vannparker. Vi hadde den nå sist. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Da er billetter til Orlando bestilt |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da er billetter til Orlando bestiltSå herlig! Kom nettopp hjem fra noen uker der borte! Elsker Florida, og blir liksom aldri lei. Har bodd der borte ett år (jobbet på Epcot) og har vært noen ganger på ferie der nå i etterkant. Sist nå i april. Så send meg gjerne med PM full av spørsmål så skal jeg svare etter beste evne. Er sånn passe godt kjent der så har noen tips på lager!
|
![]() |
|
|