Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Enkeltkanalvalg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Vil du ha enkeltkanaler eller TV-pakker?
Bra som det er - heller flere kanaler for omtrent samme sum 5 10,20%
Vil ha enkeltkanaler, slik at jeg bare betaler for det jeg vil se på. 39 79,59%
Kunne ikke bry meg mindre - det er uansett bare kommersielt søl 5 10,20%
Deltakere: 49. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 22:29   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Enkeltkanalvalg

Pågår en diskusjon på NRK/FBI enkeltkanalvalg. En side i debatten hevder at ved å kun velge enkeltkanaler, vil prisene gå opp for hver kanal, mangfoldet og de fleste internasjonale og nisjekanaler vil bli så dyre at TV-kanalene vil trekke seg fra det norske markedet.

Den andre siden mener at det er meningsløst å dytte forskjellige kanaler inn i en pakke, for man får mye mer enn det man egentlig er interessert i.

Derfor poll; vil du ha enkeltkanaler til en pris på 10-20,- per kanal per måned, eller vil du ha pakker til ca 200,- for 30+ kanaler?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 23:28   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltkanalvalg

Nå har ikke jeg TV at all, fordi vi venter på at borettslaget skal få ræva i gir og få på plass den kollektive kabelTV- og internettavtalen. Men jeg kunne gjerne tenkt meg enkeltkanaler for en tier i måneden. Det er ikke så mange kanaler jeg føler at jeg ha og veldig mange kanaler jeg ser at jeg ikke trenger jfr kanalpakkene.

Gammel 23-04-09, 08:25   #3
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil ha et tredje alterantiv. Jeg vil lage mine egne pakker. F.eks. plukk & mix fra ulike sjangre hvor nyhetskanaler, sportskanaler, filmkanaler er delt inn i egne kategorier og underkategorier etter pris. Og så plukker jeg med meg de kanalene jeg vil ha: NRK 1 & 2, (de er jo gratis når man ser bort fra lisensen) History, CNN, BBC Entertainment, FRTV3, RAI 2, Eurosport 1 & 2, TV2 Sporten, (den er ganske dyr) SportN, DTV2 osv.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 08:30   #4
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil ha alt, gratis.

Gammel 23-04-09, 08:46   #5
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Jeg irriterer meg grønn over pakkene, og vil helst betale for hver enkelt kanal. Eventuelt en mindre pakke, og deretter velge inn enkeltvis kanaler.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 09:02   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg vil ha et tredje alterantiv. Jeg vil lage mine egne pakker. F.eks. plukk & mix fra ulike sjangre hvor nyhetskanaler, sportskanaler, filmkanaler er delt inn i egne kategorier og underkategorier etter pris. Og så plukker jeg med meg de kanalene jeg vil ha: NRK 1 & 2, (de er jo gratis når man ser bort fra lisensen) History, CNN, BBC Entertainment, FRTV3, RAI 2, Eurosport 1 & 2, TV2 Sporten, (den er ganske dyr) SportN, DTV2 osv.

Jeg også. Jeg kan godt ha så og så mange kanaler, men jeg vil velge HVILKE kanaler det er selv. Nå har vi en masse sjit vi aldri ser på (har GET).

Gammel 23-04-09, 09:10   #7
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville betalt per enkeltkanal, helt klart.

Og jeg egentlig ønsker meg en betalingsmulighet for å gjøre det man gjør ved nedlasting på nettet (uten å måtte forsøple med DVD'er): Jeg ønsker å bestille bare akkurat det jeg vil se på, og få det sendt til en PVR-boks hjemme hos meg. Kanaler eller ikke kanaler. Det er innholdet jeg er interessert i.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 09:20   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil kunne velge kanaler, en for en, og ikke pakker.

Jeg vil ha svt1 og svt2, bbc1, bbc food og slippe den store tv3 fra alle-land-pakken.

Gammel 23-04-09, 09:49   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BBC Food vil jeg også ha!

Gammel 23-04-09, 10:00   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne velge selv.

Gammel 23-04-09, 10:55   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil velge enkeltkanaler.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 11:25   #12
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha enkeltkanaler. Selv om det er morsomt å legge alle sportskanalene med de høyeste nr på TV og gi dem navn som FCKTV, DUMTV, SHTTV og sånn så vil jeg heller være uten.

Gammel 24-04-09, 00:21   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gidder ikke betale for å se på TV. NRK-pakken er mer enn nok for meg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 14:59   #14
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil naturligvis ikke ha kanaler. Jeg vil ha enkeltprogrammer.

Ben "how last century are you people?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 15:30   #15
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

BBC Food vil jeg også ha!

jeg har også get, og har denne,dvs nå heter den BBC Lifestile - ligger på kanal 91

Gammel 24-04-09, 15:39   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg vil naturligvis ikke ha kanaler. Jeg vil ha enkeltprogrammer.

Ben "how last century are you people?" Murphy

Det har du egentlig rett i. Jeg savner KISS-boksen min (selv om den var dum). Da kunne jeg i allefall gi meg selv det utvalget jeg ville ha av de kanalene jeg var påprakket.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 18:53   #17
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg vil kunne velge kanaler, en for en, og ikke pakker.

Jeg vil ha svt1 og svt2, bbc1, bbc food og slippe den store tv3 fra alle-land-pakken.

:drømmer om å få BBC 1:

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 21:33   #18
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil selvsagt skreddersy kanalene mine.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.