Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg bilde av spisestua di

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-09, 10:42   #1
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Tommel opp

Vis meg bilde av spisestua di

Jeg planlegger vårt nye hjem! Har så lyst å ha en fin og tøff spisestue der, som kan brukes i det daglige! Og trenger litt inspirasjon....

Foreløpig liker jeg veldig godt bordet Lisboa fra Bohus. Det er skikkelig kraftig og rustikt!!! MEN hvilke stoler skal jeg ha til?????


Inspiration pliiiiz

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 10:43   #2
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Vis meg bilde av Spisestua di :D

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 12:10   #3
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Vi har et bord som ser ut til å ligne og har Veriona stoler kjøpt fra Skeidar.
Veldig fornøyd med de.
Finnes i flere treslag og i flere stoff-farger.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 12:14   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Vi har et spesiallaget teakbord fra sekstitallet som er megasvært. På det minste er det 190 langt, på det lengste er det litt over tre meter. Det er genialt, vi kan bruke det både i hverdagen og til fest. Men det må ha voksduk på seg til enhver tid, teak takler ikke varme kopper eller fuktighet spesielt bra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 12:38   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Vi har en gammel spisestue, som jeg har arvet av besteforeldrene mine. Det er en som man kan sette i to ileggs-plater, og dermed kan det bli plass til mange.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 13:07   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Vi har også en gammel en.. Den blir ganske stor (kan ta to store ileggsplater i den). Jeg er fornøyd med den av og til, men har samtidig veldig lyst på ny. Mannen er kjempeglad i den da.. Får ikke lov å selge den, men det går jo alltids ann å sette den bort en stund.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 13:29   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Jeg synes det er litt fint med noe litt moderne/tøft til det bordet. Noe som bryter litt.

Feks noe sånt:




Men om du skal kjøre sånn "rustikk stil", så kan vel dette være noe:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 17:45   #8
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Jeg tenker også ala den øverste stolen du viser Men tro om svart eller hvit er finest??????

jeg har ikke lyst på den stolen du kaller rustikk.. Er litt lei av den

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 17:48   #9
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di



Vi liker faktisk disse :shock: Litt uvant til å være meg. Men føler ikke helt de passer helt til bordet da... Så da måtte jeg gjort et annet valg der. Noen som har disse? Kombinert med hva?

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 00:40   #10
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Her er vår :

vårpyntet bord til firmafest for mannen.


Hverdag, vinter

Bordet er stort, blir over 4 meter med begge klaffene på.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 09:27   #11
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Jeg har lyst på dette

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 00:14   #12
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Iana : Er det fra Home & Cottage ?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 16:44   #13
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Her er vår :

vårpyntet bord til firmafest for mannen.


Hverdag, vinter

Bordet er stort, blir over 4 meter med begge klaffene på.


Kjempefin spisestue !

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 17:25   #14
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Jeg ville absolutt hatt lyse stoler til det bordet, ja. Mørkt bord og mørke stoler blir veldig tungt. Jeg likte denne:


Vi har dette:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 18:25   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Vi har det bordet og har hvite syverstoler til. Får mye skryt for kombinasjonen.
Og så har jeg endel saueskinn som jeg hiver over tilfeldig valgte stoler ettersom hvor vi sitter.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 18:42   #16
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Vi har et stort spisebord i eik med hvite stoler fra bolia.com til.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 19:52   #17
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg bilde av spisestua di

Min er fra Ikea. Bordet har to ekstra plater på undersiden og blir kjempestort (plass til 10-12) noe som er veldig praktisk!
Ellers er det lyst tre, og stolene mørkt tre, jeg er superfornøyd.

Pleier også å slenge noen diverse puter på stolene for å gi litt farge alt ettersom.

Orket ikke ta noen nye bilder akkurat nå, men dere får da et visst intrykk av et par gamle jeg hadde.

På det nederste bildet får dere tilogmed se bordet underfra.



__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no