Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Brisen fjasing fra hotell i Trondheim

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-09, 23:04   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Brisen fjasing fra hotell i Trondheim

Jeje, nettopp kommet tilbake på hotellet (Comfort Hotel Trondheim) etter en bedre middag (og en god del vin) på "To rom og kjøkken".

I tillegg har jeg vært den ultimate rause konen TM (jeg husker ikke hvordan jeg får den sånn skikkelig liten) og sendt mannen ut på byen med en jobbkompis! Det skjer jo så og si aldri at han er ute på byen, og når han har en kompis her fra jobb, så sa jeg at han fikk høre om han ble med ut en tur.

Årsaken er jo så klart at de helvettes Reductiltablettene (som jeg sluttet ta idag) gjør at jeg blør hele fuckings tiden, så sex er uaktuelt. Så da kan jo han like gjerne feste, og jeg stå frem som raus kone.

Men gårsdagen og dagen i dag har vært fin!
Vi har funnet oss barkrakker, tror vi, etter jakt halve dagen i dag. Tror det blir denne:

Ellers møtte vi denne karen med fru og familien under middagen. De er jo fra bygda mi. Han hadde visst hatt ei utstilling i Trondheim idag.

Dagens irritasjon er reklamen for salg på Trondheim Torg. Det vitner dog om at jeg har vært på FP for lenge, og blitt påvirket av flisespikkeriet. De har en kampanje nå, som heter "I ♥ salg". (http://www.trondheimtorg.no/) Det burde da i så fall vært "I ♥ sale" eller "Jeg ♥ salg". Blande to språk?

Ellers så vil jeg ha meg frabedt flisespikking i skravletråden etter kl 23.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:05   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brisen fjasing fra hotell i Trondheim

Herlig!
Vi har jo City syd også, så Trondheim loooovez mixing spåk. Sånn er det bare!

Gammel 25-04-09, 23:06   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Klokken har passert 23, heldigvis.

Se her: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=65732

Gammel 25-04-09, 23:11   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig får jeg vondt i lilletærne mine av ElNat skoene!
Fader og!

Gammel 25-04-09, 23:18   #5
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan du anbefale overnatting på hotell i byen? Fikk mail fra Thon om at jeg umiddelbart måtte komme og overnatte, eller tape mine surt opptjente 17000 bonuspoeng. Så nå ser jeg for meg gratis storbyweekend i Trånhjæmm.

Gammel 25-04-09, 23:20   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Comfort Hotell Trondheim? Du har vel skaffet deg ett av rommene med strippestang?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 23:54   #7
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Comfort Hotell Trondheim? Du har vel skaffet deg ett av rommene med strippestang?

Torsk kommer!

Gammel 26-04-09, 18:28   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Selvfølgelig.

Gammel 26-04-09, 18:56   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Finnes det strippestenger på hotellrommene?

Høres ut som dere hadde en koselig tur da

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.