|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Helt vanlig
|
![]() Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerHar du noen egne ting du mener fungerer for din hud. Jeg har tørr hud og får ikke helt styr på den. Har hatt pen hud i mange år men etter diverse svangerskap, amming og gale hormoner har det gått litt over styr.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerSparkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg røyker ikke, drikker mye vann og er ute i frisk luft. Jeg vet at huden blir bedre av å spise fet fisk, men jeg er ikke flink nok.
2001, 2005, 2020 Sist redigert av Pasta : 27-04-09 kl 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En skrue løs
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakker
Kanskje det kan være lurt å prøve ut et annet merke?
![]() |
#6 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJa kanskje, men dermalogica skal jo være veldig bra. Mulig det heller skorter på innsatsen. I likhet med alfacharlie håper jeg på magiske triks
![]() |
#8 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg ville kjøpt en maske jeg.
![]() |
#9 |
Multividunder
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerDet er jo noe i det at skjønnhet kommer innenfra, så pass på å bruke solkrem eller hudkrem med faktor i ansiktet på sommerstid. Og selvsagt det å spise sunt og drikke godt med vann.
![]() |
#10 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerIngen spenstige erfaringer med å dynge på med yougurt eller annet heksebrygg altså
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerMagisk triks: |
![]() |
![]() |
#13 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerOrigins' Have a Nice Day, SPF15 + Origins' Youthopia til øynene.
![]() |
#14 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerher går det i Elizabeth Ardens eight hour cream til det aller meste av hud-"greier". Super som nattkrem, til utslett, tørre hender, munnsår, solbrent osv.
![]() |
#15 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerSvine-sperm gjør underverker rundt øynene.
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerGjør ikke så mye. Passer på å ikke røyke, sole meg mye osv.. Bruker litt krem for fuktighet. Type varierer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg har hud som fort blir sår og vond, så jeg er forholdsvis nøye på hudpleie. Jeg bruker diverse produkter fra Dermalogica for å rense huden, samt øyekrem. Ansiktskremen er fra Darphin, for veldig sart hud. Den er super. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakker
I ungdommen tok jeg ukentlige dampbad og renset huden med Clearasil. Kun fordi jeg syns reklamen var kul og ville være mest mulig lik hun jenta.
![]() |
|
|