Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vesker (igjen)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-09, 20:29   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Vesker (igjen)

Har sett flere tråder som omhandler vesker, men ingen som jeg har følt jeg kunne dra nytte av.

Jeg er avhengig av veske og har utallige utgaver og varianter. Alt fra dyre til billige, store og små.

Men til hverdags ender jeg alltid opp med Björn Borg veska jeg kjøpte til en byferie en gang i tiden. Kjedelig svart, som kan henges tvers over om dere skjønner hva jeg mener.

Jeg har ganske runde skuldre så vesker henger utrolig dårlig på meg, og vesker jeg må bære i hånden/på armen syns jeg blir så upraktisk i det daglige.

Spørsmålet mitt er om det er et fullstendig mote-FY å ha veske hengende tvers over?
Om det ikke er det, har dere noen tips til en kul variant med litt størrelse på? Ikke voldsomt stor (Björn Borgen syns jeg er litt vel stor), men en brus og en genser i tillegg til alt det andre man har i en veske hadde det vært fint om det gikk å presse ned i den.

Jeg er 34 år med en litt sporty/casual stil til daglig. (Ikke joggebukse og crocs type sporty. )
Skal jeg pynte meg bytter jeg veske, har ørten varianter til den bruken.

Blir veldig takknemlig om noen tror de vet om den perfekte vesken til meg.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 20:36   #2
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vesker (igjen).

Jeg er veldig fornøyd med denne: Mulberry Antony.

Jeg liker ikke å måtte gå og holde på veska, så en slik type er midt i blinken for meg. Jeg har sett mange som bruker denne, og lignende, så helt skivebom kan det vel ikke være? Mulberry har lignende vesker som er større. Denne får fint plass til lommebok, mobiltelefon og solbriller, men ikke så mye mer.

Gammel 28-04-09, 22:18   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vesker (igjen)

Det er like moderne som å bære en i hånden, ha den hengende på armen etc. Alt er "lov".

Her er et av de siste bildene av vesker fra Net-A-Porter

Mulberry

Antik Batik

Marc by Marc Jacobs

Gammel 28-04-09, 22:25   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også ute etter en slik veske nå. Jeg har ikke brukt det til daglig på flere dag, men jeg bytter også gjerne veske ofte og har en del. Det er den mest praktiske typen veske og den som sikkert minst blir stjålet også. Jeg skal følge med og skrive om jeg kan komme med noen tips selv.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 22:26   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marimekko?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 22:48   #6
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

http://forum.purseblog.com/

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 22:50   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har konsekvent veska tvers over hvis jeg skal bære den et stykke før jeg skal ta den av igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 23:25   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Bruker stort sett alltid veska hengende tvers over.
Jeg har en stor, knall rød veske fra Lindex som jeg er veldig glad i.

Jeg synes det er fryktelig upraktisk å ha veske i hånden eller hengende på skulderen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 23:27   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Så bra at det er lov, vil nødig gå på en motesmell.

Her var det mange flotte tips, skal se på det i morgen. Takker og bukker!

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 12:01   #10
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

www.ceannisshop.com Jeg har falt for veskene fra Ceannis, men er usikker på hvem som selger de her i Norge nå. De har i alle fall nettbutikk og en fysisk butikk i Stockholm.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 12:07   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en lignende tråd ute for en stund siden:

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=62813

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 12:58   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så en kjempefin veske idag.

Fra City Bag. Mulig det var denne. Hadde iallefall regulerbar skulderreim, og passer sånn sett både til å ha på tvers og bare over skuldra.

http://www.citybag.no/PRODUKTER/ALLE...1/Default.aspx

Gammel 30-04-09, 20:14   #13
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Hva er prisen på de første her? Trenger en veske som rommer en a4-perm, og ellers alt av rot, og da ser de jo greie ut.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Marimekko?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 20:36   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Det står pris på hjemmesiden deres.. mener det er rundt 5-600 kr.
http://www.4her.nu/?gclid=CLaXgfr2vpkCFUU_3godLViA6Q

Disse under her rommer A4 iallefall:

De koster 775 kr svenske.

Gammel 30-04-09, 20:49   #15
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det står pris på hjemmesiden deres.. mener det er rundt 5-600 kr.
http://www.4her.nu/?gclid=CLaXgfr2vpkCFUU_3godLViA6Q

Disse under her rommer A4 iallefall:

De koster 775 kr svenske.

Jeg har en sånn svart en til jobbveske, og den rommer:
- bærbar pc med et tynt "skumgummitrekk" utenpå
- filofax
- notatbok (har hastt både A4 og A5)
- solbriller med hardt etui
- mobil
- lommebok
- ipod
- nøkler
- og det man ellers måtte trenge av diverse småstæsj

Det rommet i lokket rommer også en god del.

Så vesken har båret tungt hver eneste dag siden august, og er fortsatt like solid.

*Kan anbefales*
......har lyst på en i annen farge......

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.