Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dermica-serien

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 18:07   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Dermica-serien

Er det noen som har erfaringer med Dermica serien fra apotek1? Ser at de har 50% på den serien nå

Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 18:38   #2
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dermica serien

Jeg har bare prøvd håndkremen - den er ok, litt tyntflytende for mine tørre hender. Og så hadde vi kuldekremen i barnehagen. Den virket veldig fin, men det er jo ikke helt sesong for kuldekrem nå. Heldigvis!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 20:51   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dermica serien

Mye av det er veldig ok, særlig med tanke på prisen. Kjøper ofte inn ganske mye når det er tilbud, særlig av dusjssåpen.
Har en 9 åring i svømmeklubben som mister en flaske såpe i uka.
Liker også de andre produktene jeg har prøvd.

Gammel 01-05-09, 20:53   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermica-serien

Håndsåpen er veldig god.

Og sminke-fjerne-padsene. Nå har jeg bare brukt dem en gang, men de funket fint!

Gammel 01-05-09, 21:26   #5
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker håndsåpen og intimsåpen. Ingenting å utsette.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 21:47   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Håret mitt likte definitivt ikke shampooen.

Gammel 01-05-09, 22:19   #7
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg kan få anbefale våtserviettene for både mor, barn og reise (for de som liker den slags). God kvalitet, milde ufarlige konserveringsmidler og knall pris! Intimsåpen og intimserviettene er også et veldig bra kjøp. Gode ansiktsmasker til halv pris også...

Gammel 01-05-09, 22:21   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte et par av de ansiktsmaskene sist jeg var innom, 10 kr. stykker var det.
Får prøve i morgen.

Gammel 02-05-09, 01:52   #9
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Jeg vet ikke... serien er billig, og jeg synes det merkes på kvaliteten.
Misforstå ikke, jeg er ingen prissnobb. Den definerer ikke kvaliteten.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 09:27   #10
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Bruker shampoen og balsamen på jobben, men litt fordi det var tilbud på serien. Bruker en annen shampo og balsam hjemme.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 21:13   #11
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Jeg vet ikke... serien er billig, og jeg synes det merkes på kvaliteten.
Misforstå ikke, jeg er ingen prissnobb. Den definerer ikke kvaliteten.

Det er en veldig prisgunstig hverdagsserie, til hverdagshud. Den er imidlertid utviklet etter et hovedønske om å ha trygge og miljøvennlige innholdstoffer, og har ikke blitt tilsatt spennende dufter/konsentrater/urter eller puttet i fancy emballasje.

Hvis man har ekstra behov i forhold til hud/hårpleie dekker sannsynligvis ikke Dermica disse, men hadde den vært i mer "glossy" innpakning og kostet skjorta på Parfymelle er jeg sikker på at man ikke hadde lurt på om kvaliteten var bra

Mvh Billa (Farmasøyt)

Gammel 03-05-09, 12:29   #12
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Det er en veldig prisgunstig hverdagsserie, til hverdagshud. Den er imidlertid utviklet etter et hovedønske om å ha trygge og miljøvennlige innholdstoffer, og har ikke blitt tilsatt spennende dufter/konsentrater/urter eller puttet i fancy emballasje.

Hvis man har ekstra behov i forhold til hud/hårpleie dekker sannsynligvis ikke Dermica disse, men hadde den vært i mer "glossy" innpakning og kostet skjorta på Parfymelle er jeg sikker på at man ikke hadde lurt på om kvaliteten var bra

Mvh Billa (Farmasøyt)

Tja... nå er ikke jeg av den snobbete typen, og ikke har jeg behov for spesielt tilpassede produkter, men jeg synes de produktene jeg har prøvd av Dermcia-serien faller igjennom. Hårvaskproduktene var nok de aller kjipeste, synes jeg.
Sminkeserviettene var heller ikke gode, jeg måtte gnukke og gni ganske mye. Dusjsåpa var særdeles lite drøy, og håndkremen var litt for tynn og "vassen".

Så jeg synes rett og slett at serien bærer preg av å være billig, dessverre.

Gammel 04-05-09, 18:04   #13
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Tja... nå er ikke jeg av den snobbete typen, og ikke har jeg behov for spesielt tilpassede produkter, men jeg synes de produktene jeg har prøvd av Dermcia-serien faller igjennom. Hårvaskproduktene var nok de aller kjipeste, synes jeg.
Sminkeserviettene var heller ikke gode, jeg måtte gnukke og gni ganske mye. Dusjsåpa var særdeles lite drøy, og håndkremen var litt for tynn og "vassen".

Så jeg synes rett og slett at serien bærer preg av å være billig, dessverre.

Det er helt på det rene at folk trenger ulike produkter, vi har ulike hud -og hårtyper, og det er klart at ikke alle passer til å bruke Dermica, like lite som alle kan benytte Clarins eller Estee Lauder.

Kan godt være at du hadde mislikt en håndkrem fra Dior også, men poenget mitt var at hvis man ser på innholdsstoffene i produktene (altså kjemikaliene som lager kremen og såpa eller som holder våtserviettene våte) er det stort sett de samme velprøvde tingene som benyttes hos de fleste leverandører verden over. Det som gjerne tilsettes er "patenterte" innholdstoffer med ulike egenskaper, duftstoffer, fuktbindere o.l.

Noen av de beste ansiktisserviettene har jeg selv funnet hos First Price, og babyserviettene til Dermica overgår alle andre jeg har prøvd.

Gammel 04-05-09, 18:37   #14
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er kjempefornøyd med de produktene vi har kjøpt; babyservietter, intimservietter, håndsåpe, dusjsåpe.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 17:37   #15
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa

Noen av de beste ansiktisserviettene har jeg selv funnet hos First Price

...og jeg avskyr dem. De er tørre, og jeg må gnukke vekk sminken.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.