|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Savner de små poseneEtter å ha lest gjennom artikkelen går det jo opp for meg hvorfor jeg ikke ser de små posene lengre. Det som står om at de på noen produkter for barn lager små poser fikk meg til å tenke. Hvorfor lager de ikke småposer på flere produkter? Selvsagt skjønner selv jeg at det er fordyrende. Men er det nå virkelig noe å trakte etter med family size på alt? |
|
|
|
#2 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Savner de små poseneDette har jeg tenkt på mange ganger. Jeg irriterer meg over at alt kommer i digre poser. Jeg savner småposene. For det første trenger vi ikke en så diger pose, jeg er godt fornøyd med noen håndfuller potetgull og en liten pose M f.eks. Men i steden "må" vi kjøpe store poser. Jeg savner når man fikk Toffin i liten eske og potetgull i småposer. Selv Taffelsticks kommer i bigbag nå...
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Savner de små poseneI gamle dager da jeg var ung var det små kremmerhus med godteri vi kjøpte. Da hadde vi fått lørdagsgodtet vårt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Multividunder
![]() ![]() |
Sv: Savner de små posene
Er det noe mellom kjempeposene og de porsjonsposene? Det fantes jo det før.
|
|
|
#7 |
|
Multividunder
![]() ![]() |
Ikke sant; sånn var det jo. Da delte familien en sånn glassflaske på 1 liter eller hva det var, gjerne gjennom hele lørdagen. Hvertfall hos oss da
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Ja, de flaskene savner jeg.
Er langt mellom det også i butikkene. Irriterende nok for jeg klarer i allefall ikkeå stoppe etter noen få flak om jeg har en diger pose. |
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Savner de små poseneJeg digger Crispers, de der baconsmakchipsene. Og de kommer i en akkurat passe stor pose.
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Savner de små poseneMen da kan du jo bare kjøpe de barneposene med Maarud sine standardchips. De har vel de mer enn sporadisk på butikkene?
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Savner de små poseneDe småposene med potetgull fra Maarud er egentlig litt for små. Jeg likte godt de posene som var mellom de og de som er nå i gigaenormisk størrelse. Med min karakter fører det til at jeg spiser alt for mye |
|
|
|
#13 |
|
Multividunder
![]() ![]() |
Nemlig. De er de jeg sikter til.
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Savner de små poseneDu får ta deg en tur til Bergen og handle de inn fra båtene på Strandkaien. Der selger de mellomstore poser. Blir litt dyrt, men men.
|
|
|
#15 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Savner de små poseneJeg hadde kjøpt mer om det var små poser. Når det er bare store, kjøper jeg ikke i det hele tatt. Da går jeg mer på små utgaver som feks, nox, kindersjokolade etc.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Her i nærheten har vi fire butikker, og ingen av dem har små poser. Selv ikke Mega som har hatt dem før har det nå lengre. Tydeligvis er det noe som ikke selger.
De små er akkurat passe sånn egentlig synes jeg, de som var hakket større var jo perfekt men det er jo litt for mye for en som meg som slankes. Sånne gigaposer kommer ikke inn i huset her. |
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Savner de små poseneJeg kunne kjøpt potetgull om det kom i 75g poser. For det kan jeg spise. Men en kvart kilo potetgull og femtenhundre kalorier? No thank you. |
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Savner de små poseneSavner også de små posene |
|
|
|