Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Går du til fotpleier/ får du pedikyr?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Går du til fotpleier?
Ja, jevnt gjennom året 9 6,67%
Ja, før sommersesongen 20 14,81%
Nei, men pleier føttene mine selv 43 31,85%
Nei, holder meg til dusj og saks en gang i blant 63 46,67%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-09, 00:07   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går du til fotpleier/ får du pedikyr?

Liten spinoff.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:08   #2
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?

Bruker å få føttene stelt hos fotpleier en gang på vårparten, men det kan godt hende jeg har vært på butikken i sandaler med de tørre hælene mine før den tid. Bare sånn for å advare sarte sjeler.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:08   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Fikser sakene selv. (Og vil nok aldri ta meg råd til den type luksus).

Har sånn "pimpstein" eller hva det heter, en neglfil og en veldig god fotkrem (ser ut som en malingtube).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:08   #4
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

I sommerhalvåret og når jeg er gravid
Burde absolutt gjort det på vinteren også, men da er jo føttene skjult bak sokker hele tiden. Da er det jeg fikser selv mer enn bra nok

Gammel 03-05-09, 00:09   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av og til. Etter behov. Men beina mine holder seg i utgangspunktet fine. Jeg filer litt selv og sånt, og så går jeg til fotpleier av og til, mest for velværets skyld.

I Praha var det kjempebillig, husker jeg. Hotellet hadde en avtale med noe spa-greier, så jeg fikk halvannen times fotpleie for mindre enn 100 kroner...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:11   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri vært, men kunne egentlig tenkt meg det. Jeg vet ikke om noen, google kanskje?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:11   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Tør ikkje.

Gammel 03-05-09, 00:13   #8
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker ofte å få gavekort fra mannen til jul på sånn "skjønnhetssalong"/spa-greie, med den hensikt at jeg skal ta meg en time aromaterapi eller noe i den duren.Det ligger avglemt og venter helt til det nærmer seg sommer - da kommer jeg på det og føttene får nyte godt av det.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:14   #9
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jevnt gjennom året.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:15   #10
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Kanskje en gang i året, men skulle gjerne vært oftere.
I Bulgaria var det veldig billig. Grunnen til at jeg ikke gjør det oftere er prisen.

Gammel 03-05-09, 00:17   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært én gang. Det var for så vidt ok å få gjort det, men det kilte noe hinsides. Og fotpleieren hadde lite medfølelse da jeg satt der og slet med å holde i ro beina og kniste. Mulig man blir lei når dette skjer ørten ganger i løpet av en dag, men når man bestemmer seg for å jobbe med føtter, så må man nesten regne med at det også kommer kilne kunder?
Negler klippes jevnlig, men jeg har rare negler som ser veldig pussige ut. Huden på hælene files en gang i blant.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:22   #12
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:dustpoll:
INGEN får røre mine føtter - ingen …

Gammel 03-05-09, 00:26   #13
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1-2 ganger i året, og spes før sesongen starter. Jeg har vært veldig plaget med stygge ben i mange år. Men de siste årene har de vært mye bedre. Vet ikke om det har noe med en vektnedgang på 25 kg?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 00:30   #14
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg innleder alltid sandalsesongen med en tur til fotpleier, ja.
Ellers i året pleier jeg beina selv.

Gammel 03-05-09, 01:03   #15
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg stemte nei, men steller selv.

Men det har hendt at jeg har vært hos fotpleier også, og da gjerne på vårparten (og en gang mens jeg gikk gravid, da nådde jeg ikke ned).
Da er det mest for velværens skyld, også er det så mye enklere å holde pent etterpå.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 01:39   #16
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ornder det selv, det kunne ikke ramle meg inn å få noen andre til å ordne det. Tenk å være fotpleier. Hvem er det som velger et slikt yrke?

Gammel 03-05-09, 01:43   #17
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Jeg stemte nei, men steller selv.

Men det har hendt at jeg har vært hos fotpleier også, og da gjerne på vårparten (og en gang mens jeg gikk gravid, da nådde jeg ikke ned).
Da er det mest for velværens skyld, også er det så mye enklere å holde pent etterpå.

Signerer!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 02:12   #18
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei! Saks og dusj er nok her.

Gammel 03-05-09, 04:03   #19
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Nei, går ikke til fotpleier. Klarer godt å klippe negler, og holde føttene rene selv.

Gammel 03-05-09, 04:05   #20
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Tør ikkje.

Hvorfor ikke? Har du problemnegler/føtter, er det jo lettere å få de til å fikse det?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.