Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Selvbruningskrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-09, 21:04   #1
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Selvbruningskrem

Hvilken selvbruningskrem er best å bruke på bena?
Ikke en som gjør meg oransje, men brun. :hvite ben:
Ja, det lurer jeg på i kveld.

Gammel 03-05-09, 22:30   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruningskrem

Ja ikke brun selvbruningsservietter. Jeg sitter her skjoldete og gul. Det eneste som fungerer på meg er Kanebo sin og Dove. Så jeg skal love meg selv og lære, aldri bruke noe annet enn dem jeg er sikre på.

Gammel 03-05-09, 22:41   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lancome sin Flash Bronzer for legs er fin, for den har farge også når du påfører den. Litt sånn "instant" lissom. Dermed unngås skjolder, for du ser straks hvor den er jevn og ujevn. Brunfargen blir fin også, spesielt om man ikke har for mye på første dagen, men heller tar litt ekstra påfyll dag to og tre.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 08:25   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Lancome sin Flash Bronzer for legs er fin, for den har farge også når du påfører den. Litt sånn "instant" lissom. Dermed unngås skjolder, for du ser straks hvor den er jevn og ujevn. Brunfargen blir fin også, spesielt om man ikke har for mye på første dagen, men heller tar litt ekstra påfyll dag to og tre.

Løp og kjøp.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 08:44   #5
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Vel bevandret som jeg er i selvbruningsverdenen, så kan jeg anbefale Dove sin selvbruningslotion. Den likter, ja, men man kommer ikke uten selvbruningkremer som ikke lukter (om man ser bort fra en svinedyr fra Guerlain til 600 kr for ei lita flaske). Smør deg godt inn et par dager etter dusj før du skal skifte sengetøy feks.

Dove sin gir et flott resultat. Husk bare på å smøre jevnt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 10:05   #6
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Må det mye "grunnarbeid" til før den kan påføres?

Gammel 04-05-09, 11:28   #7
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har best erfaring med de kremene som er bodylotion og selvbruner i ett! Mye lettere å få et pent resultat. (Og man trenger ikke gjøre så mye forarbeid heller, jeg tørker meg med et litt "hardt" håndkle etter dusjen før innsmøring, holder i massevis)!

Har brukt Nivea, Dove og Natusan, liker Natusan best, den fås i flere nyanser (for blek, middels og brun hud)

Andre selvbrunere opplever jeg blir skjoldete og oransje - ikke pent!!

Gammel 04-05-09, 01:56   #8
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Hvis du ikke er erfaren med selvbruner, og har god tid, vil jeg anbefale Dove eller Nivea av de typene som "bare" er lotion med bittelitt bruner i.
De funker fint, men det tar jo endel lengre tid.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 16:28   #9
Afrodite
Mamma mia...

Afrodite sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: på ei øy
Afrodite har et hav av muligheter foran seg
Tommel opp

Bruker Natusan lotion med selvbruningseffekt. Denne finnes i 2 utgaver. Lys til naturlig hud og naturlug til mørk hud.
Har "lyse blå" hud selv og begynner med den for lys hud i 3-4 dager. Avanserer til den for mørkere hud. Blir fint brun over det hele. Ingen skjolder. Ingen oransjefarging og naturlig.
Føler det blir for påfallende om jeg med min "skummamelk hud" skulle dukke opp ferdig "svidd" dagen etter at jeg var "spøkelse"
Selges hos de flest dagligvare butikker. Billig.

Gammel 09-05-09, 16:31   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lancome har en bodylotion med litt sevbruningseffekt som jeg syns funker veldig bra. Fås kjøpt rimelig i ekstra stor pumpeflaske på Strawberrynet, den store koster omtrent det samme som den i halve størrelsen.

Man blir ikke off: kjempebrun, men det bygger seg opp en svak gyllen farge. Ikke lukter den så veldig selvbrunet heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 16:38   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Afrodite, her.

Bruker Natusan lotion med selvbruningseffekt. Denne finnes i 2 utgaver. Lys til naturlig hud og naturlug til mørk hud.
Har "lyse blå" hud selv og begynner med den for lys hud i 3-4 dager. Avanserer til den for mørkere hud. Blir fint brun over det hele. Ingen skjolder. Ingen oransjefarging og naturlig.
Føler det blir for påfallende om jeg med min "skummamelk hud" skulle dukke opp ferdig "svidd" dagen etter at jeg var "spøkelse"
Selges hos de flest dagligvare butikker. Billig.

Dette hørtes jo forlokkende ut! Lukter den like ille som alle andre selvbrunere?

Gammel 09-05-09, 19:15   #12
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når har jeg prøvd Dove sin bodylotion et par dager og er veldig fornøyd. Den lukter greit, lett å smøre ut, ingen skjolder og fargen er blitt utrolig fresh. Nå hadde jeg bra underlag før jeg begynte også, men veldig kjekk måte å friske opp fargen på.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.