Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Blivende bilkjører? Jeg?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-09, 22:11   #1
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blivende bilkjører? Jeg?

Det kommer litt ekstra kroner i kassa, og det ser ut til at jeg kanskje eeeendelig skal få tatt lappen.
Jeg startet for halvannet år siden eller noe, med trafikalt grunnkurs og mørkekjøring, men så skjedde div ting (økonomien skar seg, jeg ble gravid, sykemeldt osv osv) og jeg kom aldri så langt at jeg startet med kjøretimer.

Men nå ser det ut til at jeg kan få gjort det. I en alder av drøye 31 kan jeg vel trygt si at jeg er passelig dritnervøs, men regner med det går bra. Har vel øvelseskjørt ca to ganger før...

Har tenkt til å kjøpe en sånn pakke med timer og div, men lurer veldig på hva jeg må regne med av kjøretimer som helt blodfersk og med liten/ingen reell mulighet til noe særlig øvelseskjøring hjemme, i hvertfall ikke før jeg føler meg trygg nok til å kjøre med ungene i bilen.

Det finnes kanskje andre der ute som har gjort det samme? Hvor mange timer brukte dere? Jeg føler ikke at jeg er heeeelt håpløs og verdens største kløne, så jeg håper jo det skal gå ganske greit.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no