|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva slags kjøtt med waldorfsalat som tilbehør?Kanskje litt merkelig spørsmål, men på Julaften skal vi ha litt alternativ julemat (jeg er ikke glad i den tradisjonelle julematen). I fryseren har jeg et marinert kalkunbryst som skal stekes og serveres med waldorfsalat ved siden av. Nå har også svigerfar meldt sin ankomst til oss og da er jeg redd for kalkunbrystet ikke i vil holde til oss alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags kjøtt med waldorfsalat som tilbehør?Jeg skulle jo si "kalkun", til jeg så at det hadde dere jo tenkt på alt. Hva med sånn "festkylling" eller hva de kaller det? Skinkestek kan vel også funke?
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags kjøtt med waldorfsalat som tilbehør?Kjøp en ferdig kokt juleskinke.Kjempegodt til waldorfsalat,damp noen asparges til
![]() |
#6 |
blid
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags kjøtt med waldorfsalat som tilbehør?Vi pleier å ha rosenkål i tillegg til Waldorsalaten. Kokte svisker og ananasringer er også godt til kalkun
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Hva slags kjøtt med waldorfsalat som tilbehør?Dropp det ekle brystet og kjøp en ordenlig kalkun, så har du kjøtt til alle. Stuffing er selvsagt et must.
![]() |
#10 |
Skumla
![]() |
![]() Sv: Hva slags kjøtt med waldorfsalat som tilbehør?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva slags kjøtt med waldorfsalat som tilbehør?
Nå har det seg sånn at jeg synes det "ekle" brystet er godt jeg da
Takk for tilbudet, men det blir nok bare kalkunbrystet her og sopp liker uansett hverken mannen eller jeg. Litt sære ja |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|