Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken bikinioverdel når man har paddeflate bryster?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 19:02   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Hvilken bikinioverdel når man har paddeflate bryster?

Sliter veldig med å finne noe som får puppene mine til å se mindre flate ut. Forslag?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:07   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken bikinioverdel når man har paddeflate bryster?

Trekantbikini. Toppen må være liten nok, og det mår være innlegg i den. Det er finest synes jeg.

Gammel 07-05-09, 21:15   #3
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde jeg hatt paddeflate pupper hadde jeg definnitivt hatt en heklet trekanttopp. *hemmelig pulverheksdrøm*

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:15   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Hadde jeg hatt paddeflate pupper hadde jeg definnitivt hatt en heklet trekanttopp. *hemmelig pulverheksdrøm*

Jeg også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:25   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Bilder av hekla topp ?

Gammel 07-05-09, 21:38   #6
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

(denne er strikket)

Gammel 07-05-09, 21:42   #7
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Standard

Gammel 07-05-09, 22:23   #8
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Denne damen har ikke særlig paddeplate bryster.
Ikke dermed sagt at ikke bikinioverdelen var fin.

Gammel 07-05-09, 22:26   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har (vanligvis) små pupper, og føler meg overhodet ikke vel i sånne trekantbikinier. Vanlig push-up er det eneste som duger, synes jeg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 23:08   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Elinblu;1634982]Jeg har (vanligvis) små pupper, og føler meg overhodet ikke vel i sånne trekantbikinier. Vanlig push-up er det eneste som duger, synes jeg.

Enig.

Dessuten er vel en hekletopp temmelig gjennomsiktig, eller er det litt av poenget?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 23:10   #11
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Trekantbikini. Toppen må være liten nok, og det mår være innlegg i den. Det er finest synes jeg.

Det er vel det jeg føler meg aller minst vel i når jeg ikke har ammepupper.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har (vanligvis) små pupper, og føler meg overhodet ikke vel i sånne trekantbikinier. Vanlig push-up er det eneste som duger, synes jeg.

Helt enig.

Gammel 07-05-09, 23:13   #12
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes trekantet bikinioverdel, gjerne med noe mønster, er pent på små bryster. Som denne, fra H&M:

Denne er vattert, det kan jo også funke:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 23:14   #13
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Enig!

Gammel 07-05-09, 23:45   #14
indie

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enig. Nå har jeg bare en trekantbikini i skapet, og den føler jeg meg absolutt ikke fin i. Da forsvinner de jo helt (og rompe og lår ser desto større ut).

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 23:45   #15
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes trekantet bikinioverdel, gjerne med noe mønster, er pent på små bryster. Som denne, fra H&M:

Denne er vattert, det kan jo også funke:

På disse modellene var det fint, men de har jo store pupper.

Gammel 07-05-09, 23:50   #16
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har bestilt denne til meg i år eg. Er jo ingen som ser meg uansett

Gammel 07-05-09, 23:51   #17
Umulius
Øverst Kommanderende

Umulius sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Umulius har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes bare push-up (med MYE push inni ) kan brukes når man har små pupper.

Jeg får helt noia dersom jeg har på sånn trekant bikini.Da er det jo ingenting der da jo.

Nei takke meg til juks og fanteri.

Gammel 07-05-09, 23:51   #18
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Jeg hadde gått for push-up.
:ex-flatbrystet:

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 23:54   #19
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Enig. Nå har jeg bare en trekantbikini i skapet, og den føler jeg meg absolutt ikke fin i. Da forsvinner de jo helt (og rompe og lår ser desto større ut).

De forsvinner jo ikke med trekantbikini. Det må være innlegg eller vattert. Da blir det litt mer størrelse. Jo mer stoff på bikinien jo mer er det som ser tomt og flatt ut synes jeg. Så derfor er overdelen minst mulig. Jeg kan aldri kjøpe sett, må kjøpe slik at jeg kan velge forskjellig størrelse på over- og underdel.

Gammel 07-05-09, 23:59   #20
indie

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

De forsvinner jo ikke med trekantbikini. Det må være innlegg eller vattert. Da blir det litt mer størrelse. Jo mer stoff på bikinien jo mer er det som ser tomt og flatt ut synes jeg. Så derfor er overdelen minst mulig. Jeg kan aldri kjøpe sett, må kjøpe slik at jeg kan velge forskjellig størrelse på over- og underdel.

Jeg tror det kanskje har med proporsjoner å gjøre. En trekantbikini, særlig en som er knytt bak nakken, gjør at jeg ser bitteliten ut på overkroppen, og ser dermed mye større ut på underkroppen. Det forsterker bare realiteten, at underkroppen er større. Tar jeg på en push-up bikini med rette stropper så ser jeg mye mer proporsjonal ut.

Er man liten i hele kroppen, og bena/hoftene er like brede som skulderne osv, så er kanskje trekantbikini et bedre valg.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.