|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Pastasalat for dummiesJeg har ALDRI laget pastasalat før
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pastasalat for dummiesPasta, rødløk, lollo rosso, sprøstekt bacon og paprika (jeg liker paprikaen best om den er frest litt i panne). Hell over et glass med fetaost (med oljen) og rør i et lite glass med basilikumspesto. Litt nykvernet pepper. Enkelt og kjempegodt.
|
|
|
|
#3 |
|
*_*
|
Sv: Pastasalat for dummiesKok pastaskruer i buljongvann. Avkjøl og bland med: Osteterninger, skinkebiter, paprika, sukkererter, soltørkede tomater, agurk og grønn salat. Server med dressing ved siden av, eller hell en blanding av olje og balsamicoeddik over.
|
|
|
|
#4 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pastasalat for dummiesJeg har ingen oppskrift på pastasalat. Den blir til av det jeg har tilgjengelig. Skal den være ekstra god (og planlagt) har jeg i avokado, soltørket tomat, pinjekjerner og fetaost, ellers tar jeg det jeg har av grønnsaker. Det meste kan brukes til pastasalat. Lykke til. Ikke vær redd for å prøve deg fram til din favoritt.
|
|
|
#7 |
|
Fjott
|
Sv: Pastasalat for dummiesPastaskruer med pesto, og masser av gode grønnsaker, fetaost, soltørket tomat og pinjekjerner.
|
|
|
#8 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Pastasalat for dummiesMå bare sginere alle når det gjelder pesto. Jeg bruker pesto i både pastasalat og bulgursalat, og får alltid masse skryt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pastasalat for dummiesDen beste pastasalaten jeg vet om er en med hvitløk og mozarella de selger på Pasta Fresco på Kilden. Jeg har prøvd å lage den selv og den hjemmelagde blir i grunnen enda bedre.
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Pastasalat for dummiesMan koker pastaskruer eller penne og har oppi salaten man liker. ???
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Pastasalat for dummiesJeg liker best farfalle i pastasalat.
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Pastasalat for dummiesJeg har en oppskrift som er med kylling og pasta.
|
|
|
#14 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Pastasalat for dummiespasta
|
|
|
#15 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pastasalat for dummiesMmmm, elsker pastasalat og for en som gjerne "kjører seg fast" i de samme ingrediensene så var det kjekt å komme over denne tråden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Trøtt
|
Sv: Pastasalat for dummiesDen dressingen som Iset nevner, fransk dressing på pose blandet med olje, er suveren på pastasalat. Vår pastasalat har ofte:
|
![]() |
|
|